Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej předplatné Refresher+ již od 25 Kč 🤩
24. ledna 2017 v 15:04
Čas čtení 0:00
Ondřej Jarůšek

Obuvní řetězec Foot Locker otevře v Praze svoji největší prodejnu ve střední Evropě. Bude mít 5 pater a 1500 metrů čtverečních

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Foot Locker má v plánu otevřít v Praze novou obří prodejnu. Zájemci se dočkají ještě letos.

Známý řetězec se sportovním a sportovně designovým oblečením a obuví Foot Locker hodlá otevřít v polovině letošního roku na Václavském náměstí v Praze svoji největší prodejnu ve střední Evropě. Nový obchod se bude rozprostírat na rozloze o velikosti necelých 1500 metrech čtverečních a pojme celkem pět pater v Paláci Euro, kde ve spodní části nahradí módní prodejnu Promod a stávající kasino. Plocha obchodu tak bude asi třikrát větší, než je u ostatních prodejen značky Foot Locker běžné. O plánech dnes v tiskové zprávě informovala realitně poradenská společnost Cushman & Wakefield, která zprostředkovala pronájem zmíněných prostor a zároveň zajišťuje projektové řízení výstavby obchodní jednotky.

„Prahu považujeme v rámci regionu středovýchodní Evropy za klíčovou lokalitu. Místní trh je stabilní a turistický ruch je dlouhodobě na vzestupu,“ uvedl Martin Macháč, ředitel zodpovědný za nemovitosti ve Foot Locker Europe. „Vlajková prodejna nabídne nejširší sortiment zboží, včetně kolekcí, které jsou vytvářeny výhradně pro značku Foot Locker,“ dodává Macháč.

Fotografie jedné z prodejen Foot Lockeru nacházející se v Kanadě

Obuvní řetězec Foot Locker otevře v Praze svoji největší prodejnu ve střední Evropě. Bude mít 5 pater a 1500 metrů čtverečních
Zdroj: Flickr.com/bargainmoose

„Centrum Prahy se dlouhodobě profiluje jako nejatraktivnější retailová lokalita ve střední a východní Evropě. Důkazem je stále rostoucí zájem mezinárodních značek o prostory pražského centra, především o obchodní jednotky v ulicích Na Příkopě, Pařížské a na Václavském náměstí, které čeká v nadcházejících letech rozsáhlá revitalizace,“ dodal Jan Kotrbáček, partner ve společnosti Cushman & Wakefield. 

Značka Foot Locker vznikla ve Spojených státech amerických v roce 1974. Po celé Evropě má více než 800 obchodů a přes 3 000 celosvětově. Většina dostupného sortimentu je vyráběna k exkluzivnímu prodeji v obchodech Foot Locker. Svým zákazníkům nabízí zboží od populárních značek, jako je například Nike, adidas, Lacoste nebo Puma. Jak se na nový obchod v Praze těšíte? Dejte nám vědět níže v komentářích.

Domů
Sdílet
Diskuse