Specialitka z dílny Porsche Exclusive Manufaktur vznikne jen v 500 kusech.
Spojení Porsche Exclusive asi každý dobré zná. Jde o jakousi divizi, která má na starosti vyšperkovat „běžná“ auta Porsche k dokonalosti, čímž tedy samotná automobilka dokáže vyhovět těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků. Mezitím se dozvídáme, že divize mění název na Porsche Exclusive Manufaktur, no a při této příležitosti poznáváme jeden velmi exkluzivní model. Lépe řečeno, Porsche hovoří o velké jedinečnosti a zároveň jako o nejsilnějším modelu 911 Turbo S v celé historii. Jak naznačují první záběry, divit se těmto slovům nemá význam. Vrcholná 911 dostala specifický zlatý lak Golden Yellow Metallic doplněný o černé pruhy a karbon, který evidujeme všude, kam se jen podíváme. Zaujme však skutečně netypický, ale o to originálnější design 20" disků. Za nimi se ve standardu ukrývají karbon-keramické brzdy. V obdobné zlato-černé konfiguraci se nese i interiér posetý výrazným prošíváním a karbonovými doplňky. Zároveň jsou za příplatek v nabídce tašky v charakteristickém looku, který koresponduje s vzezřením vozidla či titanové hodinky.
Podstatou je ale technika. Základem je samozřejmě 3,8litrový přeplňovaný šestiválcový boxer, svědky jsme ale zvýšení výkonu. 911 Turbo S v podání Porsche Exclusive Manufaktur disponuje totiž výkonem 446 kW/607 koní, čímž se Turbo vůbec poprvé přehouplo přes 600koňovou hranici, a tudíž se oprávněně stává tím nejsilnějším v historii. Točivý moment zůstal na nezměněné hodnotě 750 Nm, akcelerace z 0 na 100 km/h trvá této 911 jen 2,9 sekundy, přičemž maximální rychlost je 330 km/h. Standardem je černý nerezový výfukový systém, řízení zadních kol, Porsche Dynamic Chassis Control jakož i známý paket Sport Chrono či adaptivní podvozek Porsche Active Suspension Management. Na závěr dodáváme, že vyrobených bude jen 500 kusů, cena každého z nich je minimálně 288 000 eur (7,5 milionu korun).