Sedan střední třídy od Opelu se dočkal sportovní verze.
Opel Insignia druhé generace je více než zdařilé auto, o tom není pochyb, velká pozornost se však obrací na vrcholnou verzi, kterou mělo původně ztvárňovat OPC. Bohužel, vypadá to tak, že automobilka už se šestiválcovou variantou nepočítá, a to i přesto, že v rámci koncernu General Motors ho v portfoliu najdeme. Tak či onak, v těchto dnech nám Opel představuje úplnou novinku, verzi Insignia GSi. Nová nejvýkonnější varianta s „oprášeným“ názvem z minulosti se spoléhá na přeplňovaný benzínový čtyřválec s výkonem 191 kW / 260 koní a točivým momentem 400 N.m. Na předešlé 2.8 V6 Turbo s 325 koňmi musíme tak zapomenout, kompetentní však poukazují na skutečnost, že GSi je na Nürburgringu rychlejší než předešlé OPC-čko, za což do nemalé míry může i o 160 kilogramů nižší váha díky nové platformě.
Model GSi počítá s pohonem všech čtyř kol, místo klasického diferenciálu jde však o řešení se dvěma lamelovými spojkami u zadní nápravy. Výsledkem tak má být eliminace nedotáčivosti, a tedy přítomnost vektorování točivého momentu. O přenos síly se stará výhradně 8stupňová automatická převodovka, upozornit je třeba i na snížený podvozek o 10 milimetrů, za což mohou kratší pružiny. Samozřejmě nechybí ani sportovní adaptivní tlumiče s technologií eliminování náklonů karoserie. Insignia v provedení GSi disponuje standardně 20" disky, pneumatikami Michelin Pilot Sport 4 S, přičemž o brzdění se stará špičkový brzdový systém Brembo s 345milimetrovými kotouči a 4pístovými třmeny. Hříchem by na závěr bylo opomenout vyšperkovaný design, který výborně dotváří sportovní charakter a potenciál auta, i když je pravda, že 260 koní v dané třídě není žádné terno.