Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
7. srpna 2017 0:41
Čas čtení 0:00
Martin Mičuda

G-Power si vzalo do parády luxusní BMW se čtyřmi turby. Výsledkem je 460koňová limuzína

TECH
Uložit Uložené

3 litry, 4 turba a 860 Nm.

Společnost G-Power už nemá význam si nějak speciálně představovat, její nejnovější ovoce si však pozornost rozhodně zaslouží. Tuningová firma z Německa, která se do většinové míry zajímá o nemalé úpravy bavoráků, si totiž tentokrát na paškál vzala vrcholnou limuzínu z Mnichova. Nejde přitom o obyčejný variantu, právě naopak, jako základ pro dodatečné vylaďování posloužila nejvýkonnější dieselová verze na trhu BMW 750d. Už toto označení mluví samo za sebe, protože v momentě, kdy si ho rozměníme na drobné, zjistíme, že ve věci je 3litrový naftový řadový šestiválec, dopovaný čtveřicí turbodmychadel, díky čemuž se bavíme o výkonu slušných 294 kW/400 koní a úctyhodných 760 Nm. Papírové údaje tedy naznačují, že tato sedmička nedostatkem síly rozhodně nedisponuje, ostatně, akcelerace na stovku kolosu zabere jen 4,6 sekundy.
 
Jenže G-Power má na to jiný názor a luxusní limuzínu osadil kitem D-Tronic 5, což ve výsledku znamená, že finální výkon poskočil na úroveň 460 koní a 860 Nm, no a to už je opravdu slušná porce. Vlajková loď značky BMW tak v tomto okamžiku dokáže akcelerovat z 0 na 100 km/h jen za 4,3 sekundy, což značí, že ve sprintu by položila i ostrou M3. Zajímavostí přitom je, že tuner informuje o tom, že pokud teplota oleje nedosáhne, respektive přesáhne svůj optimální stav, daný modul/nástavba není aktivní, čímž nedochází k poškozování agregátu. Hříchem by bylo na závěr nezmínit optické změny, které se zaměřují na nové obutí - upravené 750d stojí na černých, 21" discích s pěti paprsky, vyrobené přitom byly z hliníkové slitiny, která pochází z letectví.

Domů
Sdílet
Diskuse