Slovenská nátura se ani v tomto případě nezapřela.
Originální a zcela nové láhve i s kolky tvořily hlavní součást reklamních poutačů lákajících lidi na irskou whiskey. Na několika frekventovaných slovenských místech se vedle obyčejných plakátů ocitly i samotné láhve naplněné alkoholem, ale ty samozřejmě nebyly nikomu dostupné. Od chladné ulice je totiž oddělovalo tlusté sklo, ale víkend dorazil počínaje bujarým pátkem a na mnoha místech se sklo jakoby zázrakem rozsypalo na ulici a láhve zmizely. Zajímavá reklama a potenciál získat litry dobrého alkoholu zdarma jednoduchou krádeží zřejmě Slovákům nedala spát a jak první oběť si vybrali poutač na bratislavském Náměstí Franze Liszta u vlakového nádraží, kde později zasahovaly i policejní složky.
Na internetu se už stihly zjevit teorie o tom, že by to všechno mohlo být jen součástí šikovného reklamního tahu od agentury Clockwise, která se o kampaň alkoholických nápojů postarala. Nakonec, řekněme si na rovinu – každému, kdo ty reklamní poutače viděl, bylo jasné, že jinak to skončit prostě nemůže.