O všechno se už tradičně postaral Singer.
Letošní Festival rychlosti v Goodwoodu máme za sebou a s tím i premiéry několika pozoruhodných kousků, jejichž společným znakem je sportovní temperament. Své o tom ví společnost Singer Vehicle Design s dlouholetou tradicí v (pře)stavbě unikátních exemplářů značky Porsche. Na velkolepém setkání příznivců čtyř kol totiž došlo k prezentaci studie DLS - Dynamic and Lightweight Study.
Jak je zvykem, i tento kousek vznikl jako odpověď na požadavek zákazníka. Konkrétně jde o Scotta Blattnera, fanouška značky Porsche a dlouholetého klienta firmy Singer. Jako základ posloužilo jeho Porsche 964 z roku 1990, které chtěl patřičně odlehčit a zvýšit jeho výkon. Pohonné ústrojí tvoří vzduchem chlazený atmosférický šestiválec o objemu 4 litry a výkonem 500 koní při 9000 ot./min. O odlehčení se postaraly hořčíkové komponenty a několikaměsíční vývoj, neboť na tomto projektu se pracovalo téměř rok.
![Porsche z roku 1990 přetavili v úchvatné dílo. Srdce požitkářů plesají](https://i.refresher.sk/public/default/image-missing.jpg)
Chuťovka dostala upravený systém ABS či kontrolu trakce a stability, která se mění v závislosti na nových jízdních režimech. Vepředu najdeme odlehčenou víceprvkovou nápravu, zatímco vzadu vlečná ramena. O přenos síly výhradně na zadní kola se stará šestistupňová manuální převodovka, obutí vozidla tvoří nové 18" hořčíkové disky BBS v pneumatikách Pilot Sport Cup 2 o rozměrech 245/35, respektive 295/30 vzadu.
Karoserii tvoří uhlíková vlákna, do interiéru se nastěhovala speciálně navržená sedadla značky Recaro. Karbonem je posetý i vnitřek, nechybí volant Momo a množství už i na pohled odlehčených detailů. Podle posledních zpráv Singer chystá postavit až 75 kusů, cena každého exempláře bude na úrovni minimálně 1,8 milionu dolarů (bezmála 40 milionů korun).