Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
18. července 2018 10:16
Čas čtení 0:00
Adam Novosad

Matka se synem prodávají kondom na víno a jejich tržby dosahují statisíců

ZAJÍMAVOSTI ALKOHOL
Uložit Uložené

Nedopité víno člověku dokázalo nadělat vrásky na čele.

Na začátku úspěšného podnikatelského projektu, který rozjela máma se synem, stál jeden obyčejný večer. Laura Bartlett se svým synem Mitchem před pár lety žertovali při pohledu na láhev vína, kterou si Laura přinesla z návštěvy u kamarádky. Alkohol nedopili, tak si ho Laura vzala domů a využila kousek plastové fólie zajištěný gumičkou, aby se jí víno nevylévalo.

Nešlo o nejužitečnější vynález, protože víno proteklo i přes improvizovanou zábranu, ale díky improvizaci vymyslel Mitch příští produkt. Po mámině návratu domů si tehdy 20letý syn uvědomil, že zábrana na láhvi vypadá jako kondom. Vtipu se oba zasmáli, avšak neplánovali začít nic vyrábět.

Mitch však po pár měsících pochopil, že vymyslel zajímavý produkt, tak vytvořil kampaň na portálu Kickstarter a vybral téměř 10 tisíc dolarů. Společně s mámou museli vyřešit, kdo by jim byl schopen kondom na víno vyrábět, protože kvůli automatickému balení na výrobní lince nemohla produkce probíhat přímo ve fabrice na prezervativy.

Nakonec začali samotný kondom vyrábět na jednom místě a obal připomínající standardní balení prezervativu na druhém – v továrně na léky – což se výrazně prodražilo. Po prvním roce byla firma ve ztrátě, ale reakce na vínový kondom byla vždy tak pozitivní, že to máma se synem nevzdali. Loni zaznamenali tržbu 500 tisíc dolarů a v roce 2018 plánují přesáhnout hranici 750 tisíc dolarů, takže Mitch mohl podat i výpověď a svému rodinnému byznysu se věnovat opravdu naplno.

Domů
Sdílet
Diskuse