Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Středa 11. 12. 2019 svátek má Dana, Danuše

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Zajímavosti - Lidé
0
Sona O.
24. srpen 2018, 14:54

Si inteligentný a bezstarostný? Možno tým ženy odrádzaš

O láske a atraktivite sa už urobilo kopec výskumov. Ten najnovší ukazuje, že aj dobrého veľa škodí.

Sona O.
24. srpen 2018, 14:54
Si inteligentný a bezstarostný? Možno tým ženy odrádzaš
Zdroj: unsplash.com

Predstav si ideálnu partnerku, je atraktívna, múdra, milá, priateľská či bezstarostná? Vyzerá to tak, že muži sa vo väčšine prípadov zhodnú na tom, ako by ich ideálna partnerka mala vyzerať. Čím viac sú tieto pozitívne vlastnosti u ženy výrazné, tým viac o ňu aj muži majú záujem. 

 

Avšak podľa austrálskej štúdie publikovanej v Britskom žurnále psychológie vníma jemnejšie pohlavie svojich partnerov trochu inak. 

 

Si inteligentný a bezstarostný? Možno tým ženy odrádzaš

 

Samozrejme, je dôležité, aby ich partner vyzeral dobre, bol inteligentný, milý a mal istú mieru bezstarostnosti. Avšak priveľa dobrých vecí dokáže uškodiť. Napríklad, na vzhľade zase až tak nezáleží. Teda, nebudme prílišní idealisti, ženy sa pozerajú na to, ako vyzeráš, ale pokiaľ spĺňaš určitý štandard, je im jedno, či si iba atraktívny alebo vyzeráš ako supermodel. Dobre vyzerajúci muži sa teda nemusia až tak obávať, že žena sa hneď rozhodne pre niekoho ešte atraktívnejšieho.

 

Problém však nastáva pri iných vlastnostiach. Do výskumu sa zapojilo 214 študentiek vo veku približne 19 rokov. Psychológovia im dali vyplniť dotazník, kde hodnotili, ako veľmi by im človek s danými vlastnosťami prišiel príťažlivý. Zamerali sa na vzhľad, inteligenciu, láskavosť a pohodovosť.

 

Vlastnosti potom v dotazníku násobili a vyzerali nasledovne. "Páčil by sa ti partner, ktorý je láskavejší ako 1 % populácie?" "Páčil by sa ti partner, ktorý je láskavejší ako 25 % populácie?" Vlastnosti potom takto narastali a dobrovoľníci ich mali hodnotiť na škále príťažlivosti od 1 do 6

 

Zatiaľ, čo sa aj muži aj ženy zhodli na tom, že sú charakteristiky atraktívne, u žien začala hodnota príťažlivosti klesať, ako sa ich miera znásobovala. Boli to hlavne charakteristiky ako bezstarostnosť a inteligencia. Na vrchole škály už väčšina žien odpovedala, že by ich takýto muž nepriťahoval.

 

Štúdia teda dokázala, že až príliš veľká miera určitej pozitívnej vlastnosti ti môže byť na škodu. Veľa žien nemá rado extrémnych intelektuálov a príliš veľa ľahkovážnosti ti tiež nedopomáha k uloveniu frajerky. 

Ohodnoť článek
1
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.