Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Neděle 23. 2. 2020 svátek má Svatopluk

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Móda - Oblečení
2
Richard Balog
8. září 2018, 16:18
Čas čtení: 2:19

Dokáže Riccardo Tisci vytáhnout Burberry na vrchol módního průmyslu?

Britská značka vsadila na jistotu, avšak až nejbližší měsíce ukáží, zda uznávaný návrhář dokáže napodobit svůj úspěch z Givenchy.

Richard Balog
8. září 2018, 16:18
Čas čtení: 2:19
Dokáže Riccardo Tisci vytáhnout Burberry na vrchol módního průmyslu?
Zdroj: burberry.com
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
2
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Dobré období střídá horší nejen v životě, ale také v byznysu, o čemž se přesvědčily téměř všechny velké společnosti včetně Burberry. Britská módní značka funguje nepřetržitě již od roku 1856 a během své existence se v pravidelných cyklech přizpůsobovala době podle nutnosti, a to včetně války, kdy byl navržen i ikonický trench coat pro armádu.

 

Sofistikovaný a luxusem opředený směr, díky kterému se módní dům dostal do úzké škály oblíbených výrobců mezi známými osobnostmi, se ovšem vykrystalizoval až v 90. letech díky tehdejšímu vedení. Modely od Burberry tak nenosívala už jen britská smetánka (vyšší střední vrstva), ale i lidé jako David Beckham, Christy Turlington, Kate Moss či mnozí hudebníci.

 

Značka však nikdy nedosáhla pomyslného vrcholu, na který má potenciál, a proto se nám nabízí otázka, zda to konečně dokáže pod vedením Riccarda Tisciho.

 

Dokáže Riccardo Tisci vytáhnout Burberry na vrchol módního průmyslu?

 

44letý rodák z města Tarent tak ani ne po roce od odchodu z francouzského módního domu vyměňuje Paříž za Londýn, kde z pozice Chief Creative Officer povede Burberry. V Anglii si od renomovaného návrháře slibují zlepšení pozice na trhu a minimálně „pokus“ o konkurování aktuálně nejžhavějším hráčům v průmyslu, tedy značkám Gucci a Balenciaga.

 

Tisci má na to všechny předpoklady, protože něco obdobné dokázal pod křídly stále populárního Givenchy. Éru největší slávy přitom zažíval mezi lety 2011-2013, kdy byl mimo jiné v blízkém kontaktu s dvojicí Kanye West a JAY-Z, kterým navrhoval například i věci k velkolepému turné Watch The Throne.

 

Veřejnost se mohla zbláznit a čísla prodejů, respektive zájem předních módních periodik, stoupala závratným tempem, čímž si zasloužil obdiv mezi nejvlivnějšími lidmi v oděvní branži.

 

Post kreativního ředitele Givenchy však Riccarda po více než dekádě nenaplňoval a potřeboval změnu, díky které bude moci rozvíjet svůj přirozený talent a potřebu šokovat veřejnost. Stejně jako když vytáhl dnes už legendární motivy dobrmana, rotvajlera či žraloka nebo provokativní vzkazy s Ježíšem v podobě potisků na mikinách, tričkách a podobně.

 

Dokáže Riccardo Tisci vytáhnout Burberry na vrchol módního průmyslu?

 

V minulosti už tedy dokázal vytáhnout jeden brand na vrchol svých možností, a to bez jakéhokoliv upřednostňování či protekce, a to je hlavním důvodem jeho příchodu na místo Christophera Baileyho. 47letý Brit narozený v Halifaxu sice Burberry nastavil modernější tvář, která pohltila i mladší ročníky, ale stále tomu chybělo cosi „šťavnatého“ a něco výjimečného ...

 

A tady se ukazuje geniálnost Riccarda Tisciho v plné kráse, protože ještě předtím, než nám v průběhu tohoto měsíce odprezentuje svou první kolekci, tak představil zbrusu nové logo a monogram. Ital s řadou slavných přátel sáhl do archivů a ve spolupráci s grafickým designérem Petrem Savillem vykouzlili skvost hodný značky s téměř 200letou historií. Zakladatel Thomas Burberry by byl určitě právem hrdý na to, že i po tak dlouhé době vedení ctí kořeny a dodává jim potřebnou aktuálnost.

 

Dokáže Riccardo Tisci vytáhnout Burberry na vrchol módního průmyslu?

 

Závěrem ještě dodáme, že podle našeho úsudku je právě Tisci tím správným člověkem, který vytáhne renomovaný módní dům na vrchol a z trůnu tak sesadí Alessandra Micheleho a Demna Gvasaliaho. Důvody jsou zcela jasné a vidět je musí každý, kdo nesleduje dění oděvního průmyslu od doby, co začali rapeři nosit Supreme.

 

Pokud by ale náhodou někdo přece váhal, tak je to odvaha, schopnost překvapit, kreativita a v neposlední řadě společenské známosti, respektive celková popularita italského návrháře.

 

P.S.: Zásluhu na Riccardově příchodu k Burberry má i jeho CEO jménem Marco Gobbetti, který ho v podstatě vytáhl do světa velké módy v roce 2005 svěřením ženské sekce Givenchy.

 

V případě, že se o módní dění zajímáš trochu blíž, určitě nezapomeň navštívit ani naši stránku Móda Refresher, která ti poskytne vždy jen ty nejzajímavější a nejžhavější informace z módního světa. Děkujeme ti za podporu!

 

Dokáže podľa vás Riccardo Tisci vytiahnúť Burberry na vrchol?
Áno
203 hlasů
Nie
38 hlasů
Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
27
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.