Korejská automobilka má ambice dostat se do přední pozice v automobilovém průmyslu.
Už koncem roku 2019 se objevily první zprávy, že automobilka Kia chystá obnovit svou identitu. Za uplynulé měsíce to potvrdilo několik uniklých záběrů, ale až začátkem roku 2021 korejsky výrobce oficiální cestou avizované změny potvrdil. Značka Kia se tak po uplynulých hodinách chlubí novým logem a globálním sloganem – Movement that Inspires.
Jak uvádí oficiální tisková zpráva, nové ztvárnění loga má připomínat ručně psaný podpis. Jeho rytmická a zároveň nepřerušená linie vyjadřuje jakési odhodlání zprostředkovat okamžiky inspirace, zatímco celková symetrie poukazuje na důvěryhodnost. Logo tak nereprezentuje jen samotný název značky tvořený trojicí písmen, ale i jistý obrazec či symbol.
Nová éra značky Kia chce symbolizovat její ambice dostat se do přední pozice v automobilovém průmyslu, což má zaručit postupná a rozsáhlá modernizace v každé její oblasti. Samozřejmě, kompetentní narážejí zejména na aktuální situaci v automobilovém světě, který se za poslední roky začal ubírat novým směrem. Kromě toho, už 15. ledna se dozvíme podrobnosti i o nové strategii a filozofii, kterým směrem se chce automobilka ubírat následující roky.
K odhalení nového loga přitom došlo během velkolepé prezentace, která se zapsala do Guinnessovy knihy rekordů. Automobilka své logo ukázala prostřednictvím pyrotechnické show nad městem Inčchon v Korejské republice, k čemuž jí ale neposloužily jen klasické ohňostroje.
Hlavními aktéry bylo totiž až 303 dronů s připevněnou pyrotechnikou (tzv. pyrodrony), které rozzářily noční nebe ve velkém stylu. Kia tak s dosud nejvyšším počtem bezpilotních letadel odplaujících ohňostroj v jednom momentě stanovila nový rekord.