Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pondělí 5. 12. 2022 svátek má Jitka

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Máme pro tebe nový zpravodajský portál!prohlédnout
Tech - Software

Instagram chystá placený obsah. Má jít o exkluzivní příběhy, které uvidí jen předplatitelé

Placené příběhy se od klasických stories mají odlišovat fialovou barvou.

Daniel Mikolášik
8. 7. 2021 17:40 Čas čtení: 0:45
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Instagram chystá placený obsah. Má jít o exkluzivní příběhy, které uvidí jen předplatitelé
Zdroj: Unsplash/Sara Kurfess/volně k užití
Odebírat newsletter REFRESHERu
10 nejlepších článků Refresheru, jednou za týden. Pokud tě emaily přestanou bavit, tak je kdykoli zrušíš. Zadáním emailu souhlasíš s podmínkami portálu.
Tech - Software
1
Daniel Mikolášik
8. 7. 2021 17:40
Čas čtení: 0:45

Instagram chystá placený obsah. Má jít o exkluzivní příběhy, které uvidí jen předplatitelé

Placené příběhy se od klasických stories mají odlišovat fialovou barvou.

Daniel Mikolášik
8. červenec 2021, 17:40
Čas čtení: 0:45
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Instagram chystá placený obsah. Má jít o exkluzivní příběhy, které uvidí jen předplatitelé
Zdroj: Unsplash/Sara Kurfess/volně k užití

Instagram plánuje zpoplatnit část obsahu. Sociální síť aktuálně pracuje na funkcionalitě s pracovním názvem „exkluzivní příběh“, který však budou moci sledovatelné daného profilu vidět pouze v případě, že si za to zaplatí, informuje TechCrunch.

 

Půjde o podobnou vymoženost jako aktuální příběh pro blízké přátele, který se od klasických stories odlišuje zelenou barvou. Placené příběhy by se však měly lišit fialovou barvou. Jde o podobnou funkcionalitu, kterou aktuálně používá konkurenční Twitter pod názvem Super Follow.

 

 

O první úniky se postaral reverzní inženýr Alessandro Paluzzi, avšak novou funkci už potvrdila i samotná sociální síť. Jde prý o interní prototyp, který je v současné době ve vývoji, ale zatím ho veřejně netestovali. Více informací o připravované funkcionalitě však Instagram prozradit odmítl.

 

Uživatelé se údajně všechno včas dozvědí. Šéf společnosti Instagram Adam Mosser si umí představit hned tři způsoby, jak by mohla sociální síť zpeněžit svůj obsah.

 

„První oblastí je e-commerce. V tomto směru půjde zejména o podpoření obsahu, který tvoří jednotlivé značky. Druhou cestou by bylo umožnit uživatelům za obsah platit přímo. Může jít o nějakou formu spropitného, ​​uzamčeného obsahu nebo klasického předplatného,“ upřesnil Mosser. Třetí možností by mohla být provize z reklamních příjmů.

Upozornit na chybu. Pokud spatruješ v článku nedostatek nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Zdroj: techcrunch.comNáhledový obrázek: Unsplash/@danielkorpai, Twitter/@alex193a
NAHORU
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější články
Nyní
24 hod
7 dní
30 dní
Více z tématu tech
více článků
Sponzorované články
více článků
Další news více news
Mohlo by tě zajímat
Přejít na úvodní stránku
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.