Tesco po medializované kauze komika Františka Košarišťana, známého jako Fero Joke, stáhlo jeho reklamu z vysílání a zatím neplánuje pokračovat v další spolupráci.
Reklamní spot řetězce Tesco, ve kterém vystupoval slovenský komik a influencer Fero Joke, se už neobjevuje ani v televizi, ani na internetu. Informoval o tom portál Aktuality.sk.
Společnost ho stáhla krátce poté, co se na veřejnost dostaly informace o incidentu v pražské Lucerně, kde měl známý komik nevhodně obtěžovat své fanoušky a dotýkat se jejich intimních partií.
Pro Aktuality.sk se vyjádřila mluvčí společnosti Mária Zerzanová: „Uvědomujeme si situaci a prošetřili jsme ji. Další spolupráce není plánována.“
Nečekaný skandál způsobil Tescu také jisté komplikace v marketingu. Reklamní spot se byl z vysílání i online platforem odstraněn již před několika dny. Řetězec tak přišel o výrazný reklamní spot, který byl mezi diváky poměrně známý.
„Možná jste zachytili video popisující nedorozumění mezi mnou a dvojicí fanoušků v Praze. Udělal jsem chybu,“ napsal k obviněním Fero Joke. „Vypil jsem víc, než bylo zdravé, a to ovlivnilo můj odhad situace.“