Nejnovější Ford Mustang se podrobil rozsáhlým úpravám.
Není tomu tak dávno, co jsme poznali brutálně upravený Ford Mustang od americké společnosti Galpin Auto Sports. Jako koncepční podobu jsme ho začali evidovat od posledního autosalonu v Los Angeles, kde byl tento úkaz představený pod názvem The Rocket. Hned na úvod je třeba poznamenat, že pod samotný design se významnou mírou podepsal Henrik Fisker, teda jak už asi tušíte, člověk, který stál za, v této době už nebohou automobilkou Fisker. Kromě toho se podílel na návrzích vozidel jako Aston Martin DB9 nebo BMW Z8.
Prvotní autosalonová podoba se pyšnila mohutným bodykitem, především vytáhnutými blatníky a jak si můžeme všimnout na fotkách níže, produkční verze, která se nám právě představuje, si v podstatě všechny koncepční řešení ponechala. Příbuznost s Mustangem je sice jasná, Galpin ale bere Rocket jako svůj vlastní výtvor. Charakterizuje ho hlavně obrovská přední maska chladiče s mřížkou z karbonu a chromovou lištou uprostřed. Po stranách nového nárazníku najdeme dodatečné LED-diodové pásy vrámci nasávacích otvorů, které si našly místo i na nové přední kapotě. Dále Rocket nabízí zmiňované citelně rozšířené blatníky, pod kterými se nacházejí 21“ disky kol skrývající obrovské vrtané kotouče od Bremba. Vzadu do očí bije odtrhová hrana, jako jakési křídlo vycházející přímo z karosérie. Oproti konceptu ve stříbrné barvě a černými pruhy je tento prezentační kousek v černo-černém outfitu aka black on black.

Samozřejmě, asi nejdůležitější co je třeba zmínit je to, co se nachází pod kapotou. GAS jsou po stránce specifikací vcelku
hákliví na slovo, víme totiž jen to, že motorový prostor vyplní přeplňovaný 5litrový osmi válec s početnými úpravami. To musí být opravdu velkolepé, protože Rocket uvádí na trh s výkonem 540 kW / 735 koní. Bohatšími informacemi dosud nedisponujeme, počítat bychom ale měli s manuální převodovkou (pravděpodobně 6-stupňovou), cenou minimálně od 100 tisíc dolarů a celostvětovým prodejem.





