Nekompromisnímu německému tuningovému mágovi se aktuálně nevyhnulo ani nové GLE Coupé ve verzi AMG.
U příležitosti autosalonu v Dubaji si zástupci renomované společnosti Brabus připravili další chuťovečku, která se nese v duchu firemních tradic - nekompromisně propracovaný exteriér, interiér i motorový prostor. Jako základ na zrealizování opět velkolepých úprav tentokrát německému tunerovi posloužilo nové GLE Coupé, a to konkrétně jeho nejsilnější verze, GLE 63 S Coupé. Vrcholné provedení s rukopisem techniků z Affalterbachu se převléklo do celočerného kabátu, jehož podstatou je nový, přepracovaný přední a zadní nárazník, boční prahy a množství dalších karbonových doplňků, včetně černé přední masky či decentního zadního spoileru. Nechybí ani pověstné koncovky výfuků, no a v neposlední řadě černé až 23" disky Monoblock Y Platinum Edition, které schovávají modře lakované třmeny brzdové soustavy.
Jak je již zvykem, i tento exemplář je ověšený plaketami a logy Brabusu, což značí, že zdvojené Béčko najdeme opět i v mřížce chladiče, kde nahrazuje trojcípou hvězdu. Pochopitelně, podobný trend evidujeme i v interiéru, kde najdeme odkazů na úpravce snad ještě víc. Vnitřku dominuje modré čalounění v odstínu Azure Blue Mastik a několik pozměněných detailů, ať už jde o nové pedály, černé lesklé dekory nebo tradičně rozměrné páčky za volantem. Zadní posádka se může navíc těšit z nových obrazovek multimediálního prostředí.
Největší pozornost si však zaslouží 5,5litrový osmiválec, který standardně v případě GLE 63 (S) nabízí 557, respektive 585 koní. V rámci jeho rozsáhlých úprav při výpočtu například s osazením nových turbodmychadel a přemapování řídící jednotky, jeho síla poskočila na úroveň 515 kW / 700 koní, a to za přítomnosti točivého momentu až 960 Nm. Takto upravené GLEčko je tak osazeno známým výkonnostním paketem B63S - 700, který v tomto případě zaručuje stylovému SUVčku akcelerovat na stovku jen za rovné 4 sekundy, zatímco jeho maximální rychlost je elektronicky omezena na 300 km/h.
Jak je však zvykem, 700koňová verze není tím posledním slovem, zapomínat totiž nesmíme na balík B63S - 850, který představuje již známé posílení až na hodnotu 625 kW / 850 koní. Za těmito změnami se však již skrývá agregát zvětšený na 5,9litru a také dech beroucí točivý moment 1 450 Nm. Díky němu dokáže přibližně 2,4tunové kupé vystřelit na 100 km/h jen za 3,8 sekundy a zastaví se až v rychlosti 320 km/h, kdy se ozve omezovač.