Po základních Carrera Ch se faceliftu dočkala i dvojice nejvýkonnějších 911tek.
Je tomu jen pár měsíců, co Porsche po opravdu dlouhém masírování médií upoutávkami a spoterských stránek testovanými exempláři konečně odhalilo avizovaný facelift ikonického modelu. Není pochyb, že je řeč o 911ce, která se podrobila opravdu decentním optickým korekcím, ale zásadními změnami techniky. Jak již víme, i tato sportovní automobilka musela přistoupit na řešení počítající s přítomností menších a turbem přeplňovaných motorů i v modelech, které se jim odjakživa úspěšně stranily. Atmosférické 3,4-, respektive 3,8litrové šestiválce tak ve verzích Carrera (4) a Carrera (4)S vystřídal menší a zároveň dvakrát přeplňovaný 3litrový šestiválec. Od tohoto představení nastalo poměrné ticho, které však dnešním dnem narušuje prakticky opačný pól "standardní" devětsetjedničkové nabídky, a tedy špičková verze Turbo (S), která se modernizaci také nevyhnula a v poměrném předstihu poznáváme její faceliftovanou podobu.
Ta se nám sice oficiální cestou fyzicky ukáže až pod světlem reflektorů autosalonu v Detroitu, ve Stuttgartu však nezahálejí, a tak nám virtuální premiéru dopřáli už nyní. Velké designové změny prakticky opět nečekejte, svědky jsme tradičního omlazení tvarů v rozsahu, na jaký jsme u Porsche zvyklí. Od dosavadního modelu se novinka odlišuje jemně pozměněnými nárazníky. V případě toho předního evidujeme nové zapuštěné LEDdiody, které sekundují tím hlavním, full-LEDkám s tmavším pozadím. Zadní difuzor se čtveřicí výfuků zůstal skoro beze změn, naopak, viditelnou změnu představují koncová světla, která dostala propracovanější a zároveň hranatější tvar. Zadní výsuvný spoiler změny obešly, všimnout si však můžeme novou strukturu otvorů pro přívod vzduchu k agregátu, které po novém víc bijí do očí. Nejviditelnější odlišností v interiéru je nový volant s opravdu zajímavým tvarem příbuzným s tím v 918ce. Standardem je zvukový systém Bose, nový multimediální systém PCM ale i známý paket Sport Chrono, který v tomto případě přichází s tlačítkem Sport Response. V momentě jeho aktivace se motor a převodovka nastaví do režimu s nejlepší možnou odezvou.
Hned v úvodu přicházejí na scénu obě výkonové alternativy - Turbo a Turbo S, ale i karosářské varianty - kupé a Cabriolet. Jejich společným prvkem je známý 3,8litrový šestiválcový agregát s bi-turbem, jehož výkon poskočil celoplošně o 15 kW/20 koní. To není v zásadě žádné velkolepé navýšení, standardní Turbo s ním ale nabízí ve výsledku výkon až 397 kW / 540 koní, což už v tomto případě není zdaleka málo. Nad ním však stojí vrcholné Turbo S s novými turbodmychadly, které na všechna čtyři kola posílá po faceliftu až 427 kW / 580 koní. Pozoruhodná je přitom zejména dynamika - Turbo bez Ska vysprintuje na stovku za rovné 3 sekundy, výkonnějšímu Sku však tento akt trvá jen 2,9 sekundy! Pro srovnání, to je o 0,2 s rychleji než to zvládne 740 koňová Berlinetta a stejně rychle jako sprint 700 koňovým Aventadorem. Maximální rychlost je na hranici 320 a 330 km/h. Kromě toho, zajímavostí je, že Porsche je stále jediným výrobcem, který využívá turbodmychadla s variabilní geometrií lopatek v benzínových motorech. Na závěr cenové relace novinky - 911 Turbo si Porsche cení od 174 669 €, jeho otevřenou verzi na 187 759 €, no a výkonnější provedení s dodatkem S vás bude v "základu" stát minimálně 202 872, respektive 215 962 €.