V americkém Motor Trend se postarali o skutečně netypický a zajímavý sprint na čtvrt míle.
O kvalitách malé obratné myšky, kterou ztvárňuje Alfa Romeo 4C, rozhodně není pochyb. Recept Italů zní velmi jednoduše a prostě funguje - uprostřed umístěný pružný 1,7litrový čtyřválec s výkonem 241 koní se umí v méně než tisíc kilogramů vážícím malém sporťáku s pohonem zadní nápravy postarat o skutečně nemalou zábavu, proto není divu, že se jedná o velmi vyhledávaný a relativně dostupný artikl. Pokud totiž napíšu, že tato hračka pokoří 100 km/h z klidu jen za 4,5 sekundy, většinu z vás tím asi překvapím, ostatně těmito údaji se nemohou zdaleka pyšnit ani podstatně silnější vozy. Člověk by si tedy řekl, že pokud zastavíte na semaforech vedle silného SUV, na sprintu ho s hravostí překonáte. Samozřejmě, jinak tomu není ani ve skutečnosti, nad tímto hmotnostně nemilosrdným vztahem se však kromě těch nejvrcholnějších mastodontů nově pousmála i nová Tesla Model X. Ta na sprintech strčí do kapsy prakticky většinu supersportů, proto je jasné, že 4C si podá jako předkrm. V americkém Motor Trend se však postarali o skutečně netypický a zajímavý sprint na čtvrt míle. Jeho podstatou byly právě 2 exempláře Alfy 4C, konkrétně v otevřené verzi Spider, pointou však bylo, že jeden z nich stál na přívěsu, který byl zapřažen za nejsilnějším Modelem X - provedení P90D s pohonem všech kol a „paketem“ Ludicrous, čili kombinovaným výkonem 540 koní. Div se světě, několik tunová souprava, tedy i za přítomnosti těžkého přívěsu a přibližně tunu vážícího sporťáku, závod i tak vyhrála.