Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
13. července 2016 18:49
Čas čtení 0:00
Martin Mičuda

BMW pro fajnšmekry si vzal do parády G-Power. Výsledkem je 615koňové M4 GTS!

TECH
Uložit Uložené

Úpravce specializující se na bavoráky vypustil do světa svoji novinku.

BMW M4 GTS, tedy odlehčená a silnější verze mnichovského špičkového kupé vyšší střední třídy, je stále novým artiklem na scéně, i když se teprve v tomto období dostává na silnice, první kusy se již objevily i na našem území. Mezitím si však ultimátní GTS vzali do parády experti z dobře známé německé tuningové firmy G-Power a máme tak na světě pravděpodobně první rozsáhlejší úpravu. Pokud jde o exteriér, ten se změnil opravdu jen minimálně, lépe řečeno, nové jsou jen 21", černé kované disky, které (bohužel) nahradily předešlé, velmi efektní obutí v laku Acid Orange. Divit se tomu ale nemůžeme, když už samotní technici od BMW M svůj počin statečně vyšperkovali a je teda prakticky nemožné ještě něco opticky doladit k větší atraktivitě. Nechybí tak „standardní“ aerodynamický balíček skládající se z karbonových komponentů. Jmenovitě jde o nastavitelný přední splitter, novou karbonovou kapotu, zadní difuzér, no a samozřejmě, jak už jsme si u GTS mohli zvyknout, přibylo rozměrné zadní křídlo.

Jak jsme si již s odstupem času zvykli, o mnoho větší důraz klade G-Power na úpravu pohonného ústrojí než vzhled jako takový. V tomto případě je teda řeč o modifikacích přeplňovaného 3litrového řadového šestiválce, který je specifický vstřikováním vody a i díky tomu se výkon zvedl na rovných 500 koní. To však není pro GTS očividně konečné slovo, čehož je svědkem právě renomovaný německý tuner. Ten totiž zapracoval do vozidla svoje turbodmýchadla s vyšším plnícím tlakem, úplně nové výfukové potrubí nebo taky řídící jednotku B-Tronik 2 V3. Finální parametry tak hovoří o výkonu až 452 kW / 615 koní a kroutivým momentem 760 Nm. Akcelerace z 0 na 100 km/h se tak zkrátila na 3,6 sekundy (- 0,2 sekundy), zatím co maximální rychlost tuner uvádí jako 320+ km/h. Daný balíček si G-Power cení na téměř půl milionu korun, který si musíte připočítat k ceně samotného BMW M4 GTS, která se pohybuje na úrovni 3,8 milionu korun. Těch se přitom vyrobí jen 700 kusů.

BMW pro fajnšmekry si vzal do parády G-Power. Výsledkem je 615koňové M4 GTS!
BMW pro fajnšmekry si vzal do parády G-Power. Výsledkem je 615koňové M4 GTS!
BMW pro fajnšmekry si vzal do parády G-Power. Výsledkem je 615koňové M4 GTS!
BMW pro fajnšmekry si vzal do parády G-Power. Výsledkem je 615koňové M4 GTS!
BMW pro fajnšmekry si vzal do parády G-Power. Výsledkem je 615koňové M4 GTS!
BMW pro fajnšmekry si vzal do parády G-Power. Výsledkem je 615koňové M4 GTS!
BMW pro fajnšmekry si vzal do parády G-Power. Výsledkem je 615koňové M4 GTS!
Domů
Sdílet
Diskuse