Švédská automobilka reaguje na nedávný průzkum a díky přítomnosti digitálního klíče se postará v případě potřeby o vozidlo.
V době, kdy už prakticky každá automobilka do menší nebo větší míry pracuje na autonomních systémech či asistentech, přichází Volvo se zcela novým programem, který se sice také snaží usnadnit jisté úkony spojené s automobily, tentokrát však v jiném slova smyslu. Švédové totiž spouštějí takzvanou "recepční" službu s hlavní myšlenkou odlehčit majitele vozidel Volvo od jistých nezbytných starostí. Jinými slovy, automobilka se díky vyčleněným kompetentním postará o vaše vozidlo, čímž tak ušetříte čas a zároveň budete oproštěni od starostí. Konkrétně jde o budoucí součást mobilní platformy Volvo On Call, díky které vám příslušníci značky natankují, umyjí či zkontrolují automobil v servisu v době, kdy ho zrovna nevyužíváte, ale zároveň jeden z těchto úkonů potřebujete. Ba co víc, v případě potřeby vám vyčleněný personál bude moci vaše vozidlo přistavit kdekoli si to přejete.
Volvo tak reaguje na svůj nedávný průzkum, kde se většina dotázaných zákazníků značky vyjádřila, že by přivítala danou službu. Samozřejmě, její podstatou je právě digitální klíč od auta, díky kterému tak mohou pracovníci značky přistupovat k vozidlům i v době, kdy bude majitel na jiné straně planety. Laicky řečeno, aplikace vytvoří na jistý čas "povolení" pro otevření/používání požadovaného vozidla, čímž se kompetentní o něj postarají například v době, kdy ho majitel nepotřebuje, neboť právě sedí v kanceláři v práci. Volvo program péče o vozidla majitelů spouští tento měsíc, přičemž zpočátku půjde o testovací vzorek 300 automobilů typu S/V90 a XC90 v San Franciscu. Pokud se systém opravdu uchytí (případně vyladí), severská značka ho zavede do plnohodnotného provozu.