Pokud si připlatíš, vše ve tvém životě může vypadat jinak.
Portál BuzzFeed zanechal a neustále zanechává ve světě internetové tvorby obrovskou stopu, kterou se již snažilo napodobit spoustu webů, ale nikdy to nedotáhli na dostatečně vysokou úroveň. Kromě tradičních kvízů a článků o celebritách má BuzzFeed bohaté zastoupení i v oblasti tvorby videa, protože na YouTube bys našel možná i desítky různých kanálů tohoto portálu, a na několika z nich již delší dobu běží série s názvem Worth It. Velmi jednoduchý koncept proměnili dva hlavní protagonisté v jednu z nejsledovanějších sérií na celém internetu, přičemž každá epizoda sestává z toho, že se oba vydávají otestovat jídlo či jednotlivé součásti životního stylu.
Na jedné straně se nacházejí pochoutky a předměty v rozumné hodnotě, kterou by byl ochotný zaplatit snad každý z nás, ale následně se dostávají do střední kategorie a nakonec do té nejvyšší, kde už z cen a cifer člověku přestává fungovat mozek. Obyčejné smažené kuře se tak změní z laciné pochoutky na exkluzivní pokrm s kaviárem a lidé si tyto testy očividně náramně užívají, protože jednotlivé epizody pravidelně dosahují hranice 10 milionů zhlédnutí. Pokud sw podíváš na jednu z nich, pak tě zřejmě zaujme i další a nakonec se probereš o dvě hodiny později s pocitem, že víš, jak vypadá jedlé zlato a kde bys sehnal nejdražší těstoviny ve Spojených státech amerických.