VietJet Air má opravdu zajímavou marketingovou strategii.
V posledních letech jsou stále populárnější lowcostové letecké společnosti, které nabízejí spoj do jiné země jen za několik stovek korun. Mezi konkurencí se každá z nich snaží zaujmout co nejnižšími cenami a přidanými drobnými hodnotami. Vietnamská společnost se na to podívala z úplně jiného hlediska. Cestujícím občas v rámci marketingových aktivit zpříjemňují let polonahé letušky. Společnost VietJet Air se však rozšiřuje už i do Indie a na tomto letu se letušky v bikinách stanou pravidelností.
Plán spojit Indii s Vietnamem oznámila zakladatelka Nguyen Thi Phuong Thao na 45. výročí vzájemných diplomatických vztahů. Lety z Dillí do Hočiminova města se již v létě stanou realitou. Využívání ženského těla však této společnosti ani náhodou není cizí a letušky v bikinách tvoří nejdůležitější součást jejich marketingové komunikace. Nechybí přitom ani kalendář s polonahými zaměstnankyněmi.
Diễn Bikini trên chuyên cơ Vietjet Air đón U23 Việt Nam : Lỗi là ở ai? https://t.co/9lu3bTOUoK pic.twitter.com/2K2ViGGN6i
— Giải Trí Tổng Hợp (@GalaxyRelax) 29. januára 2018
VietnamAirlines, "Bikini Airline" to launch in India, air hostesses will dress up in bikini.#VietnamAirlines #vietnam #BikiniAirlines #India pic.twitter.com/sZ4K6rWCN1
— #SavyaSachiFirstPunch (@iamkrishna_k) 20. marca 2018
#Vietnam’s Bikini Airline with bikini clad air hostesses to start flights to #NewDelhi soon https://t.co/MevyZSWlrQ via @THP_India #thehushpost pic.twitter.com/BaFvwsBFTT
— thehushpost (@THP_India) 20. marca 2018