Spolupracím se opravdu meze nekladou.
Supreme před několika hodinami konečně umožnilo i méně majetnější, aby vlastnili nějaký produkt s jejich logem. Značka se totiž spojila s obrovským americkým deníkem New York Post a na titulní straně se v úterý objevilo jejich ikonické červené logo.
Vypíchnout je třeba minimalistický design, jiná značka by se zřejmě spolehla na komplikovanou a poutavou grafiku, ale právě nevelké červené Supreme logo bylo to, co se na noviny nakonec dostalo. Logo se nachází také na dvou přílohách včetně sportovní. New York Post se ve stáncích prodává za 1,5 dolaru.
Jak však lze předpokládat, reselleři nespí, a i když středeční kolabo se Supreme nikdo nečekal, už ráno byla většina trafik v největším americkém městě beznadějně vyprodána a kopie se objevily kde jinde než na eBay. Výtisky New York Post x Supreme se prodávají za 30, 50 i 85 dolarů, najdeš však i 20 kusů za rovných 150 dolarů.