Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Úterý 21. 1. 2020 svátek má Běla

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Tech - Auta
1
Martin Mičuda
13. duben 2019, 13:11
Čas čtení: 0:58

Pod kapotou nových modelů Audi S6 a S7 nastal velký zvrat. Bohužel, jen v případě Evropy

Mezistupeň mezi klasickými verzemi a vrcholným RS je realitou.

Martin Mičuda
13. duben 2019, 13:11
Čas čtení: 0:58
Pod kapotou nových modelů Audi S6 a S7 nastal velký zvrat. Bohužel, jen v případě Evropy
Zdroj: audi-mediacenter.com

Audi už delší dobu naznačovalo, že nás každou chvíli překvapí ostře naladěnými počiny vyšší střední třídy. Řeč je o modelech S6, S6 Avant a S7 Sportback, které právě spatřily světlo světa a okamžitě zaznamenaly obrovský rozruch.

 

Bohužel, tentokrát spíše v negativním slova smyslu, protože Audi si připravilo nevídanou degradaci. Pokud totiž motorové prostory předchůdců vyplňoval agregát 4.0 V8 TFSI, tak nová generace modelů S se již spoléhá na motor 3.0 V6 TDI. Konkrétně jde o výkon 257 kW / 349 koní a 700 N.m, díky čemuž dokáží novinky akcelerovat na stovku za přibližně 5 sekund, maximální rychlost je přitom omezena na 250 km/h.

 

Pod kapotou nových modelov Audi S6 a S7 nastal veľký zvrat. Žiaľ, len v prípade Európy

 

Součástí pohonného ústrojí je i elektricky kompresor, a tedy i 48 V mild-hybridní systém, který je určen prioritně ke snižování spotřeby. Ta se má v průměru údajně pohybovat na úrovni pouhých 6,2 l/100 km. Ukazuje se přitom, že příchod TDI verzí je věcí emisních norem, neboť benzinová provedení v nabídce budou, avšak jen v Evropě. S6, S6 Avant a S7 Sportback totiž pro zbytek světa dostali 2,9litrový motor z RS4/5, tedy benzinový šestiválec s výkonem 331 kW / 450 koní a 600 N.m.

 

Součástí modelů S je o 20 milimetrů snížený podvozek či možnost připlatit si za řízenou zadní nápravu. Po estetické stránce jsou změny opět jen kosmetické – přední nárazník je opticky výraznější, zatímco vzadu přibyla čtveřice kulatých koncovek výfuku. Ta je v kontextu s dieselovým motorem vcelku úsměvná. Základní cena novinek je od 76 500 € (v přepočtu zhruba 1 960 000 korun) na německém trhu, první kusy by se k zákazníkům měly dostat už v létě.

 

Zobrazit galerii 11 galeria
Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
3
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.