Švédský youtuber je druhým nejpopulárnějším kanálem na YouTube.
Švéd Felix Kjellberg baví svými videi miliony lidí téměř poslední dekádu. Youtuber se vyšvihl na vrchol už dávno a i když si prošel několika turbulentními obdobími, v průběhu let 2018 a 2019 se zpopularizoval mezi širší publikum zejména díky kampani Subscribe to PewDiePie, kterou internet bojoval proti nadvládě indického kanálu T-Series.
Souboj sice Felix prohrál, ale nyní si může konečně říct, že překonal hranici 100 milionů odběratelů. Milník nemohl přijít v lepší chvíli. Felix se po dlouhých letech ve vztahu oženil se svou přítelkyní Marziou, a tak završili soukromý i profesionální úspěch.
PewDiePie natáčí poslední dva měsíce převážně Minecraft, díky čemuž si několikanásobně zvýšil zhlédnutí na každém videu, a svatbu rovnou oslavil hraním kostkované hry společně s novou manželkou. Fanoušci pak svatební fotografie novomanželů přemístili i do Minecraftu jako oslavu slavnostního svazku.
PewDiePie momentálně s více než 100 miliony odběratelů trůní na druhém místě kanálů na YouTube. Lídrem je zmíněný T-Series se 109 miliony, na třetím místě zase najdeš kanál 5-Minute Crafts se 60 miliony odběratelů. Čtvrtý je momentálně kanál Cocomelon - Nursery Rhymes s 58 miliony a první pětku uzavírá SET India s 54 miliony odběratelů, uvádí SocialBlade.