Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
1. července 2020 8:43
Čas čtení 0:49
Matej Krajčovič

Starbucks, Pepsi i Coca-Cola. Velké firmy se odvracejí od Facebooku, protože prý neřeší násilí a rasismus

TECH STARBUCKS
Uložit Uložené

Všechny firmy ohlásily, že zastavují šíření svých reklam na nejpopulárnější sociální síti.

Facebook má další problém. Na rozdíl od Twitteru, který již několikrát moderoval například příspěvky amerického prezidenta Donalda Trumpa, je Mark Zuckerberg rozhodnutý nijak nereagovat na statusy, ve kterých se zmiňuje násilí a podle optiky mnohých aktivistů šíří nenávist.

Doporučeno
Začátky MMA v Česku byly tvrdé, trash talky Karlose Vémoly nemám rád, říká známý trenér Dan Barták (Rozhovor) Začátky MMA v Česku byly tvrdé, trash talky Karlose Vémoly nemám rád, říká známý trenér Dan Barták (Rozhovor) 30. června 2020 16:04


Právě neaktivita Facebooku vůči násilným projevům je podle Business Insideru motorem kampaně, která firmy vyzývá, aby nejpopulárnější sociální síti neplatily za reklamu.

Jako první svůj krok oznámil výrobce outdoor oblečení The North Face, který se však stáhl hlavně z dceřiného Instagramu.


Jeho příklad rychle následovala Patagonia, výrobce oblíbené zmrzliny Ben & Jerry's, IT firma Upwork a mobilní operátor Verizon.

Domů
Sdílet
Diskuse