Brabus tentokrát překvapivě na pohonné ústrojí nesáhl.
Německého tunera si většina z nás spojuje s automobilkou Mercedes-Benz, jejíž modely s železnou pravidelností vylepšuje. Zdaleka však neplatí, že Brabus se specializuje jen na trojcípou hvězdu, čehož je důkazem i nejnovější výtvor. Tentokrát si totiž technici z německého Bottropu vzali do parády Porsche, konkrétně elektrický Taycan ve vrcholné verzi Turbo S. Ten ve smyslu svých tradic obdařili četnými doplňky, které mají nejen estetickou, ale také funkční roli.
Jednotlivé exteriérové nástavce byly navrženy a vyvinuty s cílem optimalizace aerodynamiky, což předcházelo procesu testování ve větrném tunelu. Samozřejmě i tentokrát jsou ve hře prvky z uhlíkových vláken, které lze podle preferencí zabalit do matného nebo lesklého lakování. Jmenovitě jde o aerodynamické lišty a splittery na předním nárazníku, boční prahy, zadní difuzor či decentně navrženou odtrhovou hranu na víku zavazadlového prostoru. Docíleno tak mělo být lepšího obtékání karoserie vzduchem, efektivnějšího nasměrování vzduchu k chladicím systémům a většího přítlaku na zadní nápravě.
Chybět samozřejmě nemohou ani tradiční disky Brabus, které v tomto případě zastřešují 22" disky Monoblock Z Platinum Edition. Obuty jsou do pneumatik 265/30 vpředu, respektive 315/25 vzadu. Trochu netradičně, zejména na poměry úpravce, tentokrát nejsme svědky žádných vylepšení pohonného ústrojí, jediné technické úpravy totiž zastupuje jen nově odladěný podvozek – adaptivní vzduchové odpružení bylo sníženo o dvacet milimetrů, zatímco samotné tlumiče i stabilizátory mají disponovat tužším nastavením.
Připomenout je ale třeba, že verze Turbo S disponuje úctyhodným výkonem až 560 kW/761 koní a točivým momentem 1 050 Nm, takže zásahy nebyly opravdu potřebné. Z nuly na 100 km/h dokáže tento Taycan akcelerovat za pouhé 2,8 sekundy. S čím si však tuner patřičně vyhrál, je interiér, který kompletně přečalounil.
Výsledkem jsou výrazně zelené akcenty, početnější použití Alcantary, nové karbonové doplňky, dekory či prahové lišty, ale v neposlední řadě také hliníkové pedály. To, na jakou částku si Brabus svůj výtvor cení, zatím nespecifikoval.