Influencerka, modelka a podnikatelka, kterou sleduje skoro dvě stě milionů lidí, dokonce pro fast fashion značku Boohoo vytvořila kolekci 45 kousků oblečení.
Kourtney Kardashian Barker se stala ambasadorkou značky Boohoo. Britská společnost, která zažila rychlý a masivní vzestup mimo jiné i v USA, vyrábí rychlou módu neboli fast fashion. Týdně představí stovky nových modelů, britské úřady ji vyšetřují pro podezření z greenwashingu a média opakovaně přinášejí reportáže o hrozných pracovních podmínkách jejích zaměstnanců. Materiály, které používá, jsou často nerecyklovatelné a ekologicky neudržitelné. Přesto hovoří o „cestě za poznáním“ a o snaze o udržitelnost.
Své jméno se značka, zdá se, snaží očistit právě spoluprací s Kardashian Barker.
Společně připravují sérii vysvětlujících videí o vlivu módního průmyslu na životní prostředí a samotná influencerka tvrdí, že bude dohlížet na to, aby Boohoo přijalo a dodržovalo nové podmínky pro udržitelnější výrobu. V úterý 13. září byla zároveň představena kolekce 45 kusů oblečení, na které Kardashian Barker spolupracovala. Ta by už prý měla být udržitelnější. Po podrobném prostudování informací ze strany značky to tak ale nevypadá.
Refresher se módnímu byznysu věnuje od svých počátků. Rozumíme stylu, známe ta správná jména, přinášíme ti praktické tipy i doporučení na nové kousky ve tvém šatníku. Přinášíme ti i kritický pohled na celospolečenský rozměr módního průmyslu, o kterém víme, že patří mezi největší znečišťovatele prostředí vůbec. Můžeme to dělat jen díky podpoře našich předplatitelů, přidej se do klubu Refresher+ i ty.
Fast fashion značka chce vzdělávat lidi o udržitelné výrobě
Značka oznámila spolupráci po roční přípravě. Podle tiskové zprávy představí Boohoo dvě kolekce kapsulového šatníku podle Kardashian Barker, kromě toho plánuje hovořit o „cestě pátrání po možnostech výroby udržitelnější módní budoucnosti“.
Podobný slovník mají také doprovodná propagační videa. V rámci spolupráce se Kardashian Barker setkávala s odborníky na módní průmysl a mluvila s nimi o tom, jak se dá pracovat na udržitelnosti. O to, co se během těchto dialogů naučila, se chce poté podělit se světem, zejména se svými téměř dvěma sty miliony sledujících na Instagramu, a to postupně v sérii videí.
Co se dozvíš po odemčení?
- Co říká o udržitelnosti značka Boohoo a jaké má cíle do budoucnosti.
- Kolik oblečení vyrábí Boohoo na týdenní bázi a zda to je udržitelné.
- Co obsahuje kolekce Kourtney x Boohoo?
- Proč čelí vyšetřování za zavádějící reklamy a otrockou práci.
- Jak obhájila tuto spolupráci Kourtney Kardashian Barker.