Nahlášení škody pojišťovně je teď ještě jednodušší.
Každého z nás někdy potká den, kdy se tak úplně nedaří. V těch lepších případech jde o rozlitou kávu na čerstvě vytřené podlaze nebo rozsypaný kus-kus po kuchyni. V těch vážnějších může jít o situace, kdy ti bude pomáhat pojišťovna.
Aby tyto situace byly o něco snazší, vznikla mobilní aplikace Moje Generali, skrze kterou můžeš za pár minut nahlásit škodu a vyřídit všechno potřebné. Ke škodě lze rovnou přiložit i fotky nebo další důležité dokumenty. Aplikace navíc umí sledovat průběh vyřízení pojistné události – ať už jde o auto, dům nebo třeba potíže na dovolené.
„V průměru nahlášení běžné pojistné události zabere tři minuty. Celý tento proces jsme totiž výrazně zjednodušili a klienti doplňují jen ty informace, které jsou potřeba. Všechny ostatní, které o nich máme, vyplňovat vůbec nemusí a naše systémy si je ke škodě doplní sami,“ vysvětluje Jozef Hrdý, ředitel likvidace pojistných událostí z Generali České pojišťovny.
Vyřešení škody do dvou dnů
Nové moderní on-line formuláře na webu pojišťovny i aplikace Moje Generali patří mezi jasné důkazy, že digitalizace dokáže rychlost vyřízení škody významně urychlit. Největší domácí pojišťovna uvádí, že naprostou většinu škod z pojištění majetku, povinného ručení nebo havarijního pojištění dokáže s klienty vyřešit a peníze odeslat na jejich účet do dvou dnů. „V momentě, kdy máme od klientů všechny potřebné dokumenty, abychom škodu mohli úspěšně vyřešit, je sled dalších událostí skutečně velmi rychlý. Některé typy škod jsou přitom vyřešeny v řádech několika hodin. Data za poslední dva roky přitom ukazují, že vyřízení pojistných událostí dále úspěšně urychlujeme,“ upřesňuje Jozef Hrdý.
Pojišťovna v kapse
Aplikace Moje Generali představuje nejen vstupní bránu pro řešení a sledování pojistných událostí, ale je bez nadsázky také „pojišťovnou v kapse“. Díky užitečným funkcionalitám v ní uživatelky a uživatelé najdou kromě jiného přehled všech smluv s podstatnými údaji, a to bez složitého listování. K dispozici jsou totiž údaje o tom, co je pojištěné, v jaké výši je pojistné (dle frekvence placení), termíny platnosti či další důležité údaje.
Například u autopojištění jsou k náhledu informace o pojištěném vozidle, ale i rozsah pojistného krytí. K dispozici je elektronicky i zelená karta, řidičky a řidiči se k ní v případě potřeby dostanou i bez připojení k internetu. Totéž platí o kartičce cestovního pojištění. Je možné také zavolat přímo z aplikace asistenční službu a sledovat na mapě v reálném čase příjezd zásahového vozidla.
Už úvodní obrazovka aplikace Moje Generali má takovou podobu, aby klientka nebo klient na první pohled věděli, zda je s jejich pojištěním či platbami za něj vše v pořádku. Je to jedno z nejdůležitějších očekávání, které lidé během testování při vývoji aplikace i webové varianty zmiňovali.
Aplikaci Moje Generali je možné stáhnout jak na Google Store (pro mobilní telefony s operačním systémem Android 5.0 a novějším), tak na App Store (pro mobilní telefony s operačním systémem iOS).