Futurecraft představuje vrchol v přizpůsobitelnosti obuvi.
Značka adidas dnes představila budoucnost obuvi s projektem Futurecraft 3D. Jde o jedinečnou mezipodrážku běžecké obuvi, vyrobenou 3D tiskem, kterou je možno přizpůsobit přesně dle běžeckých potřeb jednotlivce. 3D koncept je součástí Futurecraft series – pokrokové iniciativy, která vyzdvihuje otevřenou spolupráci a detailní zpracování jako způsob inovace každé části procesu výroby.
V konceptu 3D, který poskytuje všem sportovcům dokonalý zážitek na míru, předvedla značka adidas unikátní kombinaci materiálu a výrobního procesu. Tento přelom ve výrobě posune standard běžecké obuvi na úplně novou úroveň a poskytne doposud nevídanou podporu a odpružení pro každé chodidlo, díky čemuž budou moci sportovci podávat ty nejlepší výkony.
Představte si, že přijdete do prodejny adidas, odběhnete krátkou vzdálenost na běžícím páse a okamžitě získáte běžeckou obuv vyrobenou 3D tiskem – toto jsou ambice 3D mezipodrážky adidas. Cílem je vytvořit flexibilní, úplně prodyšnou věrnou kopii otisku chodidla sportovce, která přesně odrazí kontury a tlakové body. Díky tomu budou sportovci vybaveni pro ten nejlepší běžecký zážitek. V kombinaci spolu s existujícími poznatky a technologiemi footscan představuje tato inovace unikátní možnosti pro okamžitou úpravu na míru, přímo v prodejně.
„Prototyp Futurecraft 3D demonstruje úmysl. Využili jsme absolutně výjimečné kombinace výrobních procesů a materiálů úplně novým způsobem. Naše mezipodrážka, vyrobená 3D tiskem, nám umožňuje vytvořit nejen úžasnou běžeckou obuv, nabízí zároveň způsob, jak využít naše poznatky na splnění potřeb každého sportovce a vytvoření nepřekonatelných zážitků,“ říká Eric Liedtke, člen výkonné rady společnosti adidas AG, který je zodpovědný za Global Brands.
Příběh Futurecraft 3D je první kapitolou série adidas Futurecraft series, která demonstruje odhodlání značky inovovat v každém aspektu výroby. „Futurecraft je naším hradem z písku. Ztělesňuje naši každodenní snahu objevovat a překonávat hranice tvorby. Úžasný materiál a inovace výrobního procesu přenášejí to, co už známe, do budoucnosti. Spojujeme kvalitu jedinečné ruční práce s neomezeným potenciálem nových možností výroby. Futurecraft představuje obnažení – je rychlý, přirozený a skutečný – ztělesňuje náš přístup k designu,“ říká Paul Gaudio, kreativní ředitel společnosti adidas.
Futurecraft 3D, který ztělesňuje vizi kreativní spolupráce Futurecraft, je realizovatelný díky otevřené spolupráci s nejvýznamnějším evropským specialistou v oblasti 3D tisku – společností Materialise. Iniciativa Futurecraft představí více přelomových inovací v oblasti designu v následujícím půl roce a posune tak ambice společnosti adidas být nejlepší sportovní značkou na světě.