Mnozí lidé jednoduše nemají soudnost a cit pro to, co je pěkné a to, co v žádném případě hezké není. No a výsledkem je grafický odpad.
Už před několika měsíci jsme vám přinesli výběr toho nejlepšího, co kluci ze stránky Grafický odpad stihli sesbírat. Že je Československo v této disciplíně skutečným lídrem, nám dokazují nejen stovky aktuálních snímků, ale nejčastěji se stačí jednoduše projít kterýmkoliv městem v našich dvou malých zemích. Grafický odpad je vlastně všude a jeho tvůrci by si za své zrealizované „projekty“ zasloužili klidně i pár měsíců za mřížemi. Inu, v dnešní době je již samozvaných grafiků než youtuberů a paradoxně právě práce těch si získávají největší pozornost. U některých hrozně zpracovaných designů je dokonce pozorovat jistý jedinečný rukopis, a tak máme podezření, že jde o stejného člověka. Užijte si tedy výběr těch suverénně nejhorších grafických zpracování za poslední měsíce a já pevně věřím, že vás tento článek nemotivuje stáhnout si nějakou tu neaktuální verzi Photoshopu s licenčním klíčem z fóra.
V tomto případě ceníme nejen grafika, ale i toho člověka, který byl ochoten to takto vytisknout. Borec.

Kombinace barev, fontů i obrázků z Googlu je jednoduše výborná.

Pivní pálenka, dokonalá milenka.

V tomto obchodě si například můžeš objednat Vánoce.

HAP
PPY

Tak co, vybrali jste si?

Díváme se právě na nejlepší formu offline marketingu vůbec?

Někdo měl asi špatný den.

Vždyť když nikdo nic nedělá, nic nepokazí. Nebo tak nějak to je.

Design.

V tomto případě někdo nedomyslel detaily.

Toto vysvětlit nedokážeme.

Blue screen of death na nesprávném místě.

Na vleku se této poloze vyhýbejte.

Hmm.

Čím více fontů, tím více grafik.

„Nech to tak, toho si nikdo nevšimne.“

Re-branding není vždy jednoduchý.

SEKÁČ DĚTSKÉ KŮŽE.

Přesně takto na ruštinu nahlížejí ti, kteří neznají azbuku.

Hlavní je, že rozumíme.

Myslíte, že to takto plánovali od začátku?

Když si vybereš font, který nezná písmena s diakritikou.

Upřímnost se samozřejmě velmi cení, ale někdy může být kontraproduktivní.

Viděl někdo někdy vhodnější obal pro učebnici italštiny?

Tento vzkaz se tedy nepodařil.

Myslíte si, že to udělali schválně?

Hověz
ROZ

Bude prší, kup si gumáky.

To mi nevychází.

O co složitější by bylo tu tabuli odnést?

Bez komentáře.

Kdo by odmítl?

Je důležité potenciálním zákazníkům ukázat i reálné výsledky. A někdy je důležité je co nejlépe utajit.

Dovolím si tipnout, že tento plakát se do Česka dostal z bánskobystrického kraje.

Pán může být rád, že neskončil na Renaultu.

To mi nevychází #2.

Když máš tričko s nápisem FASHION, zaručeně je v módě.

DO NOT
TURISTOM
ENTER

V tomto případě muselo selhat přibližně 20 lidí, než se ta značka na sloup dostala. Gratulujeme.

Lubo takto zákazníky asi nepřesvědčí.

No a jeden klasický odpad na závěr.
