Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
22. března 2019 17:21
Čas čtení 0:00
Adam Novosad

Ženy, křičte při orgasmu své jméno. Odvážná reklama na sexuální pomůcku poutá pozornost

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Kanadská firma se nebála odvážného billboardu.

Společnost WOW Tech Group vyrábí sexuální pomůcky pro ženy. Její marketingová manažerka Stephanie Keating se vždy řídila nepsaným pravidlem, že takové výrobky nemají co hledat na reklamních plochách jako billboardy a plakáty, ale jak upozornil portál Adweek, tentokrát změnila názor.

Se svými kolegy vymysleli nápis, pomocí kterého se ze zdánlivě nevinné reklamy stal obrovský marketingový hit šířící se díky internetu po celém světě, píše agentura Focus Agency.

Ženy, kričte pri orgazme svoje vlastné meno. Odvážna reklama na ženskú sexuálnu pomôcku vzbudila veľa pozornosti
Ženy, kričte pri orgazme svoje vlastné meno. Odvážna reklama na ženskú sexuálnu pomôcku vzbudila veľa pozornosti Zdroj: The Garden

Rozhodli se ve spolupráci s reklamní agenturou The Garden propagovat svou hračku Womanizer, i když se podle zkušeností Stephanie Keating nestává často, že by byli prodejci reklamní plochy nadšení z podobných kampaní.

Billboard proto umístili na kraj kanadské dálnice u Toronta a nápis na něm zatím sklidil tak velký úspěch, že výrobek plánují s různými novými variantami propagovat i v roce 2020. WOW Tech Group tvrdí, že nejde jen o snahu šokovat a propagovat svůj produkt, ale normalizovat téma sexuálních pomůcek pro ženy ve společnosti.

Domů
Sdílet
Diskuse