Dohromady za to společnost utratila přibližně 10 000 dolarů.
Vánoce jsou svátky klidu. Zní to krásně, ale mnozí se honí za dárky a společnosti chtějí maximalizovat během prosince své zisky. Některé jdou za penězi tak tvrdě, až to pro mnohé lidi může být otravné. Možná i proto se marketingová agentura Wunder rozhodla, že odkoupí hned několik billboardů a nechá je jednoduše bílé. Jejich cílem je, aby lidé měli klid od reklamy, píše web itsnicethat.com.
Společnost pochází z Kanady a sídlí v Halifaxu v Novém Skotsku. Celkem utratila na svůj netradiční dárek 10 000 dolarů a kampaň nazvala příznačně – Bílé Vánoce. Je to zároveň od agentury celkem neobvyklý krok, právě ona má být totiž ta, která pomáhá klientům zaplnit reklamní plochy.
Tento obsah je dostupný pro každého
Abys článek mohl dočíst, stačí se přihlásit.