Dohromady za to společnost utratila přibližně 10 000 dolarů.
Vánoce jsou svátky klidu. Zní to krásně, ale mnozí se honí za dárky a společnosti chtějí maximalizovat během prosince své zisky. Některé jdou za penězi tak tvrdě, až to pro mnohé lidi může být otravné. Možná i proto se marketingová agentura Wunder rozhodla, že odkoupí hned několik billboardů a nechá je jednoduše bílé. Jejich cílem je, aby lidé měli klid od reklamy, píše web itsnicethat.com.
Společnost pochází z Kanady a sídlí v Halifaxu v Novém Skotsku. Celkem utratila na svůj netradiční dárek 10 000 dolarů a kampaň nazvala příznačně – Bílé Vánoce. Je to zároveň od agentury celkem neobvyklý krok, právě ona má být totiž ta, která pomáhá klientům zaplnit reklamní plochy.