Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
včera 12. června 2025 v 13:26
Čas čtení 0:51
Ondřej Mrázek

Proměň svůj telefon ve volant F1. Nový trailer na film s Bradem Pittem má na iPhonech haptickou odezvu

Proměň svůj telefon ve volant F1. Nový trailer na film s Bradem Pittem má na iPhonech haptickou odezvu
Zdroj: Refresher / Apple Studios
FILMY A SERIÁLY APPLE FORMULE 1
Uložit Uložené

Chceš cítit vibrace při sledování nejnovější ukázky k filmu F1: The Movie? Pusť si trailer na svém iPhoneu skrze appku Apple TV a nech se pohltit.

Tento týden Apple na své každoroční konferenci Worldwide Developers Conference oznámil spoustu funkcí pro různé připravované operační systémy, včetně zcela nové estetiky vizuálního designu známé jako Liquid Glass, která se na podzim objeví v iOS 26, iPadOS 28 a macOS 26.

Doporučeno
Apple přichází s největší změnou v designu za posledních 12 let. Co říkáš na Liquid Glass? Apple přichází s největší změnou v designu za posledních 12 let. Co říkáš na Liquid Glass? 10. června 2025 v 16:49

Společnost se však v prvních minutách své 90minutové prezentace nevěnovala jen softwaru, ale i novému filmu s Bradem Pittem F1: The Movie, který společně s ní distribuuje její filmová produkční divize Apple Original Films.

Jak si pustit trailer?

1) Musíš mít iOS 18.4 a výš
2) Otevři si Apple TV appku
3) Na domovské obrazovce uvidíš možnost přehrát trailer k filmu F1: The Movie


A nyní Apple film dále propaguje něčím, co vidíme (a hlavně cítíme) ve filmovém průmyslu vůbec poprvé: haptickým trailerem. Pakliže vlastníš iPhone s iOS 18.4 a výš, můžeš si na aplikaci Apple TV pustit novou ukázku a na pár minut se přesunout do kokpitu formule 1, kdy ucítíš vibrace při každém pohybu volantu, zmáčknutí plynu nebo prudkém nárazu.

V rámci propagace jde o kapku v moři, která je ale bezpochyb dost cool a dále nastiňuje, jak by mohla vypadat budoucnost nejen filmového marketingu, ale i konzumace obsahu. Ostatně, hráči na PlayStationu 5 už s haptickou odezvou mají bohaté zkušenosti, a je jasné, že náš v budoucnu podobných interakcí čeká víc a víc.

Domů
Sdílet
Diskuse