Umělec to nejspíš s ekologií myslí velice vážně.
Asi není dne, ve kterém by estonská senzace Tommy Cash něčím nepřekvapila. Dnes ohromil facebookové fanoušky, a nejspíš i zaměstnance nejmenovaného řetězce s fast-foodem, kam přijel, nutno podotknout, ve stylu jemu vlastním. Zboží si vyzvedl v kočáře s jednočlenným koňským spřežením, které si řídil úplně sám.
„Pouze lidé narození v roce 1910 si pamatují,“ zněl popisek příspěvku, který se dnes objevil na facebookové stránce Tommyho Cashe. Extravagantní umělec, známý svým tíhnutím ke všemu ruskému. Hlavně, co se stylu oblečení a hudby týká, si přijel vyzvednout objednávku v jistém fast-foodu velice elegantně. Vyzvedl si ji u okýnka. Nepřijel ale autem.
Krátký klip zachycuje Cashe jako kočího, který se svým koněm platí objednávku u okýnka drive-thru. Na zvířeti ale nesedí, jako správný vozka má svého hnědého koně zapřaženého do dřevěného kočáru pro lidi z vyšších vrstev, který se vlezl tak akorát do prostoru, odkud lidé obvykle nakupují z aut. Kdo by však čekal, že bude platit kapesními hodinkami s řetězem nebo směnným obchodem, mýlí se. Svou objednávku zaplatil bezkontaktně.
Módní trendy mají tendenci se opakovat a planetu Zemi bychom opravdu bránit měli, těžko však soudit, jestli je takový downgrade tak správná cesta. Nám je ale jasné, že se jedná o další z výstřelků už tak výstředního umělce, který napůl bláznivě a napůl geniálně míchá všechny styly dohromady a jistým způsobem je porušťuje. Jak se zdá, jeho nejaktuálnějším zájmem je období ze začátku 20. století, v němž se nese i jeho poslední videoklip SDUBID.
Je tedy možné, že další projekt Estonce bude v podobném stylu, který rozhodně nezapadne do průměrné šedi. Fanoušci mu to také dávají řádně najevo, nový videoklip dosáhl měsíc po svém vydání přes 2,7 milionu zhlédnutí.