Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Úterý 20. 10. 2020 svátek má Vendelín

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Zdraví
2
Timea Krauszová
24. červenec 2020, 14:51
Čas čtení: 7:10
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Influencerky už mají po krk dokonalosti. Moje tělo je normální, zdůrazňují a snaží se odstartovat nový trend sebelásky

Přečti si více o novém trendu fotek před/po a dozvíš se i to, co si o něm myslí neuropsycholog Robert Krause.

Timea Krauszová
24. červenec 2020, 14:51
Čas čtení: 7:10
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
2
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Kolikrát se vyfotíš, než jsi s fotkou spokojený/á a může jít na Instagram? Pětkrát, desetkrát, možná i padesátkrát. Víš, co je na těchto opakovaných fotkách zvláštní? Že často řešíme to, jak na nich vypadá naše břicho, hýždě nebo biceps.

 

Porovnáváme se s celebritami nebo s lidmi, kteří se nám zdají neskutečně přitažliví a nadáváme si, že tak nevypadáme. Přitom by úplně stačilo naučit se lépe fotit či pózovat a kdoví, možná bys vypadal/a hubeněji, svalnatěji nebo více „sexy“ (cokoliv to už v dnešních časech znamená).

 

Pravdou totiž je, že většina fotek na Instagramu je výsledkem dobře promyšlené strategie. Ne vždy lžou, ale často jsou výborně vyfocené. Tři sekundy po „dokonalém“ záběru to ale může vypadat i takto:

 

Toto nejsou fotky před a po proměně. Mezi prvním a druhým snímkem uběhlo jen několik vteřin.
Toto nejsou fotky před a po proměně. Mezi prvním a druhým snímkem uběhlo jen několik vteřin.Zdroj: Instagram / @saggysara

Stačí, když trefíš správný úhel, najdeš dobrý zdroj světla a zejména se naučíš pózovat. K tomu nepotřebuješ pokaždé zhubnout nebo se „dostat do formy“. Přestože mnozí influenceri se ti snaží fotkami vsugerovat něco jiného.

 

 

V tomto článku si přečteš:
  • Jaký je problém s fotkami fitness proměn
  • Jak se to snaží některé influencerky změnit
  • Co si myslí neuropsycholog o fotkách před / po a jaký mohou mít na tebe vliv
  • Co podle některých influencerek znamená „normální“ tělo a proč ho potřebují na Instagramu ukazovat

Fitness proměny, které by tě měly motivovat

Fantastické proměny na Instagramu jistý čas sloužily jako výborná motivace. Pokud ses chtěl dostat do formy, příběhy jiných lidí o jejich úspěšném zhubnutí nebo „vysekání se“ tě mohly inspirovat, abys na sobě zamakal také. „Obecně doporučuji porovnávat se se sebou samým v perspektivě času,“ říká pro REFRESHER neuropsycholog Robert Krause.

 

Uznává ale, že i takovéto příspěvky mohou být motivační pro jiné lidi, protože dokazují, že změna je možná. Upozornil ale na důležitost udržitelnosti: cílem není jen rapidně zhubnout nebo se „dostat do formy“, ale udržet si své nové tělo. Právě s tím mají lidé větší problém.

 

Ačkoliv mainstreamoví influenceři na to nadále kašlou a samozvaní výživoví poradci se můžou přetrhnout, aby ti prodali svůj zaručený recept na štíhlé tělo, přeci jen vzniká nové hnutí. Stále více se do popředí dostává trend publikovat fotografie, které vznikly jen několik sekund za sebou.

 

Článek můžeš dočíst jen s aktivním REFRESHER+
Kdykoli ho jednoduše zrušíš
První týden 0 Kč, potom 55.00 Kč měsíčně
VÍCE O PŘEDPLATNÉM

Co se dozvíš po odemknutí?

  • Proč se začaly influencerky fotit i s viditelnými nedokonalostmi
  • Čeho chtějí dosáhnout tím, že přidají fotku, na níž jim visí bříško nebo je vidět celulitida
  • Proč bychom se neměli bát zveřejnit fotky, kde vypadáme „normálně“
  • Co nám řekla influencerka, která se k upřímným srovnávacím fotkám odvážila poprvé letos
  • Co nám řekl o before / after fotkách známý neuropsycholog
  • Co spojuje influencerky, které retušují své fotky s těmi, které přidávají fotky v přirozených pózách

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Náhledový obrázek: Instagram / @mikzazon, @alexlight_ldn Tagy: instagram, dokonalosť, sebavedomie
Ohodnoť článek
2
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.