Kreativní děti našly způsob, jak si v čase pandemie koupit alkohol.
Během pandemie koronaviru funguje kreativita mladých lidí naplno. Svědčí o tom videa ze sociální sítě TikTok, kde začal trend s názvem „Alcohol Challenge“, který by bez pandemie fungovat nemohl.
Internetová mládež se rozhodla vyzkoušet, zda si dokáže koupit alkohol, přestože ještě dotyční neoslavili 18. narozeniny, informuje Vice.
Na sociální síti děti ukazují, že občas stačí rouška, brýle či paruka na to, aby se pokladníci v obchodech neptali na zbytečné otázky a seniory obsloužili co nejrychleji. Děti proto používají make-up, aby na své tváři navodili dojem starší ženy.
@claare__18 Granny be looking a little different here! ##PRANK ##alcoholchallenge ##FYP ##4thOfJuly ##WearAMask
♬ PJ PPCOCAINE - ppcoca1ne
Svůj vzhled doplní o paruku a nakonec si na obličej nasadí roušku, čímž sice dodržují pravidla v době pandemie, ale jejich skutečný záměr je jinde – zakrýt si co největší část své tváře a koupit si alkohol.
Jak se ukázalo v několika videích, pokud mají teenageři dostatek štěstí, pokladníci nevyžadují, aby si roušku na chvíli stáhli a domů tak odcházejí s lahvemi.
Tento trend zatím nepřerostl do globální výzvy, ale ze zpočátku nevinné proměny se postupem času stala strategie, kterou děti začaly skutečně zkoušet v obchodech. Nám tak nezbývá než věřit, že většina pokladníků se takovým maskováním nenechá oklamat.They dressed as a grandma to get alcohol and this is how it went... pic.twitter.com/Ppr2AOjwuY
— Memezar (@meme_zar) July 15, 2020