Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
16. července 2020 v 19:15
Čas čtení 1:00
Adam Novosad

Děti z TikToku se maskují jako babičky, aby si mohly koupit alkohol. Díky rouškám a paruce odcházejí z obchodu vysmáté

NEWS ALKOHOL KORONAVIRUS
Uložit Uložené

Kreativní děti našly způsob, jak si v čase pandemie koupit alkohol.

Během pandemie koronaviru funguje kreativita mladých lidí naplno. Svědčí o tom videa ze sociální sítě TikTok, kde začal trend s názvem „Alcohol Challenge“, který by bez pandemie fungovat nemohl.

Internetová mládež se rozhodla vyzkoušet, zda si dokáže koupit alkohol, přestože ještě dotyční neoslavili 18. narozeniny, informuje Vice.

Na sociální síti děti ukazují, že občas stačí rouška, brýle či paruka na to, aby se pokladníci v obchodech neptali na zbytečné otázky a seniory obsloužili co nejrychleji. Děti proto používají make-up, aby na své tváři navodili dojem starší ženy.

@claare__18

Granny be looking a little different here! ##PRANK ##alcoholchallenge ##FYP ##4thOfJuly ##WearAMask

♬ PJ PPCOCAINE - ppcoca1ne

Svůj vzhled doplní o paruku a nakonec si na obličej nasadí roušku, čímž sice dodržují pravidla v době pandemie, ale jejich skutečný záměr je jinde – zakrýt si co největší část své tváře a koupit si alkohol.

Jak se ukázalo v několika videích, pokud mají teenageři dostatek štěstí, pokladníci nevyžadují, aby si roušku na chvíli stáhli a domů tak odcházejí s lahvemi.

Doporučeno
USA chtějí zakázat TikTok. Prý špehuje pro čínskou vládu, proto nyní odchází i z Hongkongu USA chtějí zakázat TikTok. Prý špehuje pro čínskou vládu, proto nyní odchází i z Hongkongu 8. července 2020 v 7:26
Tento trend zatím nepřerostl do globální výzvy, ale ze zpočátku nevinné proměny se postupem času stala strategie, kterou děti začaly skutečně zkoušet v obchodech. Nám tak nezbývá než věřit, že většina pokladníků se takovým maskováním nenechá oklamat.
Domů
Sdílet
Diskuse