Společnost Meatless Farm zaznamenala během karantény rapidní nárůst obratu.
Zájem o rostlinné náhrady masa během karantény způsobené koronavirem rapidně stoupal. Na vlastní kůži se o tom přesvědčila i britská společnost Meatless Farm, která vyrábí hned několik rostlinných náhrad hamburgerů, klobás či mletého masa, píše The Guardian.
Meatless Farm vsadilo na provokativní reklamu, kterou nyní nechalo oblepit několik britských měst. Z billboardů se na kolemjdoucí usmívá starší dáma s velkým burgrem v ruce a vedle ní stojí nápis „Now that’s a M... F... burger!“
Tento nápis na první pohled evokuje populární cenzurovanou nadávku v angličtině, a tak zaručeně přitáhne pozornost lidí, na čemž chce Meatless Farm stavět.
Díky karanténě se společnosti podle průzkumu zvýšil meziroční obrat o 179 procent. Může za to zejména větší zájem lidí o životní prostředí, vlastní organismus a zdraví. Až třetina Britů jedla v domácí izolaci více pokrmů rostlinného původu, a tak produkty firem jako Meatless Farm získávají nové fanoušky.
Za reklamní kampaň zaplatila firma přes 40 milionů korun, ale pokud vše půjde tak jako dosud, investice se rychle vrátí. Světová poptávka po rostlinných alternativách masa prý rozšíří hodnotu trhu s danými produkty až na 120 miliardy korun, což je nárůst o skoro 30 miliard za posledních pět let.