Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
22. prosince 2020 10:23
Čas čtení 0:48
Daniel Mikolášik

Instagram a Messenger mají v Evropě vypnuté některé funkce. Nálepky, přezdívky či album sdílených fotografií nenajdeš

TECH
Uložit Uložené

Kromě toho jsou deaktivovány ankety, AR filtry, indikátor psaní či náhledové obrázky při posílání linků.

Facebook v rámci Evropy vypnul několik funkcí v Messengeru a Instagramu. Uživatele o tom informoval oznámením. „Některé funkce nebudou dostupné. Důvodem je dodržování nových pravidel pro chatovací služby v Evropě. Pracujeme na jejich obnovení.“ V tomto znění přišla notifikace všem uživatelům v rámci Evropy.

Doporučeno
Razantní snížení daní odhlasováno. Lidé si přilepší o tisíce Razantní snížení daní odhlasováno. Lidé si přilepší o tisíce 22. prosince 2020 13:45

Jak informuje The Verge, Facebook nijak nekonkretizoval, které funkce a jak dlouho budou vypnuty. Dočasné zamezení má souvislost s přísnými GDPR pravidly. Facebook se později k situaci vyjádřil na svých stránkách pro vývojáře.

„Ve snaze vyhovět novým pravidlům na ochranu soukromí v Evropě děláme změny, které se dotknou některých vývojářů a firem využívajících Messenger API. Od 16. prosince nebude několik Messenger API dostupných pro vývojáře a evropské firmy, jako ani pro lidi v Evropě, kteří se spojují s firmami na celém světě,“ upozornila sociální síť.

Messenger
Zdroj: Messenger

Uživatelům přestalo fungovat například posílání nálepek v Instagram, AR filtry, prohlížení si sdílených fotek a dokumentů v messenger i na Instagram, vytváření anket nebo přezdívky v Messsengeru, indikátor psaní či náhledové obrázky při posílání linků.

„V důsledku těchto změn nebudou některé možnosti cílení dostupné pro inzerenty v Evropě a pro kampaně směřující do Evropy. Inzerenti již nebudou moci vytvářet vlastní publikum se zapojením na základě lidí, kteří poslali zprávu obchodního profilu stránky nebo Instagramu,“píše Facebook.

Domů
Sdílet
Diskuse