Značky reagují na zvýšenou poptávku a představují turistickou kolekci oblečení a obuvi. Dostupná bude od 26. února (na webu Bee Line) a 5. března (na webu Timberland).
Po devíti letech spolupráce streetwearové značky Bee Line (Billionaire Boys Club) se značkou Timberland zaměřenou na exteriérové oblečení a převážně obuv, vznikla překvapivě turistická kolekce.
Značky využily poptávku a během koronakrize, kdy se lidé straní davům a o to víc raději vyběhnou do přírody. Představily tak barevnou kolekci oblečení a obuvi. Trička, mikiny, kalhoty, šortky a obuv vysoká i nízká. Nová Bee Line x Timberland kolekce se snaží vyhovět všem turistickým potřebám.
Pozrite si tento príspevok na Instagrame
Ani tentokrát nás spolupráce značek nezklamala a kolekce žije barvami, i když možná tlumenějšími. Trailová obuv je zdobena fuchsiovou, námořnickou barvou a odstíny zelené, zatímco vyšší GORE-TEX typ obuvi má tlumené zelené odstíny s levandulovou. Co je však na každém páru zřejmé, jsou loga značek na těle boty.