Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
2. března 2021 18:54
Čas čtení 1:21
Martin Mičuda

Hyundai ukázal svůj další malý crossover. Zcela nový Bayon chce zaujmout designem a technologiemi

Hyundai ukázal svůj další malý crossover. Zcela nový Bayon chce zaujmout designem a technologiemi
Zdroj: Hyundai
TECH
Uložit Uložené

Bayon je odpovědí na stále populárnější segment malých SUV v Evropě.

Automobilka Hyundai představila dalšího člena své rodiny SUV. Překvapením však je, že zcela nový crossover Bayon spadá do třídy, kde už korejský výrobce má své zastoupení – model Kona. Pro srovnání, dobře známá a prodejně velmi úspěšná Kona je sice o pár centimetrů větší, ale velikostní rozdíl je zcela minimální – Bayon má 4 180 x 1 775 x 1 490 milimetrů, zatímco Kona 4 205 x 1 800 x 1 565 milimetrů.

Tak či onak, béčkový segment je v Evropě stále mimořádně populární, proto tento krok očividně Korejcům dává smysl. Nový Bayon chce zaujmout ještě výstřednější designem a moderními prvky výbavy. Dominantou je přední maska s osobitě pojatými světlomety. Z profilu zaujme četné klínovité členění, zatímco vzadu je to neméně extravagantní ztvárnění koncových světel a víka zavazadlového prostoru. Ten má velmi slušných 411 litrů.

Hyundai, Bayon,
Zdroj: https://www.hyundai.news/eu/press-kits/hyundai-motor-reveals-all-new-bayon-a-stylish-and-sleek-crossover-suv/

Na výběr budou 15 až 17" disky kol, no a jak se stává u nových modelů Hyundai zvykem, i zde je možné zvolit si za příplatek lakovanou střechu v odstínu Phantom Black, a to bez ohledu na zvolený primární lak karoserie. Při pohledu do interiéru je vidět příbuznost s i20, zejména podle rozložení jednotlivých prvků. Velkorysou nadílku moderních technologií potvrzuje možnost zvolit si až dvě 10,25" obrazovky. Ty byly před několika lety doménou výhradně prémiových vozů, a to jen ve vyšších třídách.

Domů
Sdílet
Diskuse