Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej předplatné Refresher+ již od 25 Kč 🤩
4. května 2021 v 6:20
Čas čtení 0:38
Viktor Kniš

Muži, kteří nosí oblečení s velkým logem, nehledají dlouhodobý vztah, tvrdí studie

Muži, kteří nosí oblečení s velkým logem, nehledají dlouhodobý vztah, tvrdí studie
Zdroj: Unsplash
NEWS
Uložit Uložené

V malé studii nechali lidi hodnotit muže v košili s malým i velkým logem Ralph Lauren.

Muži, kteří nosí na oblečení velké logo značky, pravděpodobně nehledají vztah. Předpokládá to malá studie publikovaná v Personality and Social Psychology Bulletin na základě výzkumu na Univerzitě v Michiganu. Závěrem studie je, že existuje propojení mezi stylem oblékání mužů a vzájemnou přitažlivostí pohlaví. 

Muže rozdělili do dvou skupin, jedna si oblékla košili značky Ralph Lauren s velkým logem, druhá s nenápadným logem. Studentům následně kladli různé otázky týkající se přitažlivosti opačného pohlaví podle stylu oblékání.

Přidej se do klubu REFRESHER+
Základní
125 Kč
Účtuje se jednou za 4 týdny
31,25 Kč / Týden
Přístup k prémiovým článkům
Přístup k benefitům
Méně reklam
150 kreditů každé 4 týdny na nákup benefitů
Roční - 17 %
1 500 Kč 1 250 Kč
Účtuje se jednou za rok
24,04 Kč / Týden
Přístup k prémiovým článkům
Přístup k benefitům
Úplně bez reklam
2 000 kreditů ihned na nákup benefitů
Sdílení článků kámošům a kámoškám
Tříleté - 17 %
4 500 Kč 3 750 Kč
Účtuje se jednou za tři roky
24,04 Kč / Týden
Přístup k prémiovým článkům
Přístup k benefitům
Úplně bez reklam
8 000 kreditů ihned na nákup benefitů
Sdílení článků kámošům a kámoškám
Všechny možnosti předplatného Mám slevový kód
Dokončením souhlasím s pravidly a podmínkami portálu Refresher.
Domů
Sdílet
Diskuse