Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Tento článek je sponzorovaný obsah společnosti Supersklep.
4. srpna 2021 14:01
Čas čtení 1:47
Sponzorovaný obsah

Je tohle dreamjob? Pět dní byli na Tenerife, kde skejtovali, surfovali, jedli, poznávali ostrov a vedle toho tvořili kampaň

Je tohle dreamjob? Pět dní byli na Tenerife, kde skejtovali, surfovali, jedli, poznávali ostrov a vedle toho tvořili kampaň
Zdroj: Supersklep
MÓDA
Uložit Uložené

Myslíš si, že dokáže nuda a nicnedělání vytvořit něco kreativního?

Pokud bychom se zeptali deseti kreativců, jak přicházejí na své nejlepší nápady, na které jsou hrdí, zřejmě by zněla každá odpověď jinak. Metoda, kterou přijdeš na skvělé ideje, nemá přesně stanovená pravidla. Někdo volí hodiny studia podkladů, aby dobře porozuměl produktu, jiní zase sledují, jak to dělá konkurence a snaží se vylepšit jejich nápad, a někteří volí cestu skoku do neznáma.

Letna kampan
Zdroj: Supersklep

Právě poslední jmenovanou možnost si zvolili v polském streetwearovém e–shopu Supersklep, kde se rozhodli vytvořit nejnovější letní kampaň víceméně neplánovanou cestou na španělský ostrov Tenerife. „Během pandemie koronaviru a několika lockdownů jsme měli dost času nudit se a zjistili jsme, že právě ty nejlepší nápady přicházejí ve volném čase, který trávíme s kamarády a blízkými,“ řekl Oskar Dąbrowski, PR manažer e–shopu Supersklep a dodal: „Právě v čase prokrastinace jsme otevření novým nápadům a také proto zní slogan naší letní kampaně: Zabíjení času dokáže přinést ty nejlepší nápady — tak se nuď!“

Letna kampan
Zdroj: Supersklep

Na trip po ostrově Tenerife proto poslal Supersklep svého social media managera, fotografa a videomakera, aby zdokumentovali celý výlet pro účely kampaně. Na letišti ve Varšavě se k nim přidala parta modelů a fotografka Dorota Szulc. Na Tenerife pak strávili pět dní, během kterých navštívili lokální skateparky, sopečné skály, vyzkoušeli surfování a hlavně navázali nová přátelství s místními, díky kterým se dozvěděli tajemství, která většina turistů v životě neslyšela.

Letna kampan
Zdroj: Supersklep

Během těchto dní „nicnedělání“ tým prošel celý ostrov křížem krážem a najezdil 1 000 km, díky čemuž vzniklo množství spontánních shootingů. „Tenerife jsme si zvolili kvůli krásnému květnovému počasí a většímu množství zeleni. Ve hře byl ještě trip na Kanárské ostrovy, ale Tenerife vyhrálo právě díky hezčí přírodě,“ vysvětluje Oskar Dąbrowski a dodává: „Každý intenzivně prožitý den našeho dobrodružství na Tenerife bereme jako cihličku do konstrukce značky Supersklep, kterou budujeme již více než 20 let.“

Letna kampan
Zdroj: Supersklep

Supersklep je totiž obchod, který zasílá zboží do celé Evropské unie a funguje v šesti jazykových mutacích. Obchod se momentálně snaží prosadit na zahraničních trzích mimo domácí Polsko, proto vůbec poprvé vytvořili nadnárodní kampaň, kterou připravili kompletně v zahraničí.

Letna kampan
Zdroj: Supersklep

Na oslavu tohoto milníku se obchod také rozhodl přejít na digitální formu kampaně a téměř úplně vynechat papír„Letos jsme se rozhodli jít s kampaní ven pouze digitálně. To znamená žádné katalogy, které by měly 80 fotografií a 72 stran, což znamená 40 stran papíru na katalog. Namísto toho jsme připravili třešničku na dortu pro naše klienty, kteří ke své objednávce dostanou dvě náhodně vybrané pohlednice, které mohou zaslat přátelům nebo si jimi vyzdobit byt. Díky tomuto kroku snížíme využití papíru až o80 %,“ uzavřel Oskar Dąbrowski

Letna kampan
Zdroj: Supersklep

Na kampani se podíleli: 

Domů
Sdílet
Diskuse