Nová verze má zastoupit někdejší model Mulsanne.
Když loni automobilka Bentley ohlásila konec modelu Mulsanne a následně vyrobila poslední exemplář, štafetu vlajkové lodi převzal menší Flying Spur. Nyní nám britský výrobce servíruje jeho vyšperkovanou verzi s dodatkem Mulliner, která má zastoupit vůbec nejluxusnější automobil značky.
Velkolepý sedan ve vrcholné variantě je rozpoznatelný podle početně zastoupeného chromování či specifické výplně masky Double Diamond, která má evokovat diamanty.
Přední nárazník dostal masivní chromovou část, zatímco nad kapotou se vztyčuje osvětlený ornament Flying B, který lze schovat.
Celek stojí na 22" specifických vícebarevných discích, uprostřed kterých je automaticky se vyrovnávající logo značky. Mimochodem, jde o největší kola, jaká se kdy na model Flying Spur dodávala. Diamantová struktura se nachází i za předním kolem, kde přibyl i samotný nápis Mulliner.

V ultrahonosném interiéru je standardem tříbarevná konfigurace. Na výběr je až osm různých kombinací; příkladem je provedení Ascot, které kombinuje namodralé kožené čalounění Imperial Blue a kožená sedadla Camel se stříbrno-bílými detaily a prošíváním.
Jednotlivé kožené části i čalounění se přitom nesou v trojrozměrném diamantovém provedení. Samozřejmostí je dvojice 12,3" displejů; ten střední je dotykový a díky otočnému mechanismu lze zaklopit.
Vnitřek je posetý dřevěnými dekory, nechybí hodiny Mulliner, zatímco samotný klíček od vozidla dostal také kožené provedení. Zajímavostí je, že novou verzi Mulliner lze konfigurovat se všemi motorickými verzemi, zákazník má tedy na výběr ze tří pohonných jednotek:
- 2.9 V6 Hybrid – 400 kW/544 koní a 750 Nm, z 0 na 100 km/h za 4,3 s
- 4.0 V8 twin-turbo – 404 kW/550 koní a 770 Nm, z 0 na 100 km/h za 4,1 s
- 6.0 W12 twin-turbo – 467 kW/635 koní a 900 Nm, z 0 na 100 km/h za 3,8 s