Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Móda - Péče o zevnějšek

S jejich make-upem začínala každá mladá dívka v Česku a na Slovensku. Jaký je příběh Dermacolu a proč značku milují i v zahraničí?

Rodinná firma i po 56 letech sídlí v Česku. Prodávají však do celého světa.

Timea Krauszová
1. 4. 2022 9:31 Čas čtení: 5:23
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Móda - Péče o zevnějšek
0
Timea Krauszová
1. 4. 2022 9:31
Čas čtení: 5:23

S jejich make-upem začínala každá mladá dívka v Česku a na Slovensku. Jaký je příběh Dermacolu a proč značku milují i v zahraničí?

Rodinná firma i po 56 letech sídlí v Česku. Prodávají však do celého světa.

Timea Krauszová
1. duben 2022, 9:31
Čas čtení: 5:23
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Odebírat newsletter REFRESHERu
10 nejlepších článků Refresheru, jednou za týden. Pokud tě emaily přestanou bavit, tak je kdykoli zrušíš. Zadáním emailu souhlasíš s podmínkami portálu.

Česká značka Dermacol vznikla v českých filmových ateliérech Barrandov v roce 1966. Licence na make-up se rychle prodala do Hollywoodu a produkty z tehdejšího Československa během skoro 60 let dobyly již desítky zemí. V té době šlo nejen o československý, ale také evropský unikát: žádná firma v té době nenabízela takový produkt vyvíjený speciálním týmem odborníků.

 

Při tvorbě krycího make-upu, dodnes nejkultovnějšího produktu značky, stála kosmetička Olga Knoblochová, známá také jako Lady Dermacol. Šlo o spolupráci kosmetiček a maskérek (tedy profesionálů, kteří pracovali s produkty) a dermatologů a chemiků (tedy odborníků, kteří se starali o výrobu produktu). Od roku 2006 vyrábějí produkty v továrně v Brně.

 

V Česku a na Slovensku vzniklo mnoho zajímavých kosmetických značek. Refresher se postupně podívá na ty nejzajímavější z nich a kromě příběhu firmy ti přineseme také přehled produktů, které stojí za vyzkoušení. Nemohli jsme začít jinou firmou než tou, která se dostala také do hollywoodských studií. Přinášíme ti nejen příběh značky Dermacol, ale také pohled na to, kam se jejich produkty posunuly a které z nich možná stojí za tvou pozornost.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Dermacol_International (@dermacol_international)

 

Více o kosmetice a estetických procedurách si přečteš v této sekci článků. Produkty testujeme na vlastní kůži, mluvíme i s dermatology a estetickými chirurgy a chodíme se dívat do kosmetických salonů a na kliniky plastické chirurgie, abychom viděli zkrášlovací procedury na vlastní oči. Přinášíme ti nesponzorovaný a objektivní pohled na krásu a vše, co toto byznysové odvětví nabízí. Pokud chceš naši tvorbu podpořit, přidej se do klubu Refresher+.

Lokální, rodinná, naše

Firmě dnes šéfují Vladimír a Věra Komárovi, kteří Dermacol převzali v roce 2002. Za dvě dekády se rozšířili i mimo Evropu, v současnosti exportují do 67 zemí světa (například USA, Polsko, Saúdská Arábie, Vietnam, Čína).

I přes stále větší počet zaměstnanců a obchodů se považují za rodinnou firmu, řekla pro Refresher brand manažerka Dermacolu Veronika Přibylová. „Když například vyvíjíme novou rtěnku, proces návrhu a výroby je velmi dlouhý. Jeho součástí je i testování či navrhování nových odstínů.“ Do těchto procesů se zapojují i ​​Komárovi, kteří podle slov Přibylové přistupují ke značce a jejím produktům jako ke svým vlastním.

Vyzkoušej předplatné
za 9
a čti vše bez omezení
PŘIDEJ SE K PŘEDPLATITELŮMUŽ MÁM PŘEDPLATNÉ: PŘIHLÁSIT SE
nebo Odemkni článek přes SMS
Dočti článek do konce za SMS v hodnotě 89 Kč. Jak to funguje?
POSLAT SMS
Pošli SMS na 90211 s textem CLANEK 111961 a dočti tento článek.
Cena SMS za otevření článků je 89 Kč s DPH. Jak to funguje?
POSLAT SMS
Čti bez omezení celý měsíc. Stačí poslat SMS (za 125 Kč). Jak to funguje?
POSLAT SMS

Co se dozvíš po odemknutí?

  • Kde vznikají nové produkty a zda se do vývoje zapojují také majitelé firmy.
  • Jak vznikl známý make-up od Dermacolu, který dokáže zakrýt akné i tetování.
  • Proč značka neprodává více produktů speciálně pro muže.
  • Které další produkty jsou od české značky zajímavé a proč.

Upozornit na chybu. Pokud spatřuješ v článku nedostatek nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Zdroj: forbes.czNáhledový obrázek: Youtube/Dermacol
NAHORU
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější články
Nyní
24 hod
7 dní
30 dní
Více z tématu Móda
více článků
Sponzorované články
více článků
Další news více news
Mohlo by tě zajímat
Přejít na úvodní stránku
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.