Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
1. dubna 2022 v 9:31
Čas čtení 5:23
Tímea Krauszová

S jejich make-upem začínala každá mladá dívka v Česku a na Slovensku. Jaký je příběh Dermacolu a proč značku milují i v zahraničí?

MÓDA KOSMETIKA A PÉČE O KŮŽI
Uložit Uložené

Rodinná firma i po 56 letech sídlí v Česku. Prodávají však do celého světa.

Česká značka Dermacol vznikla v českých filmových ateliérech Barrandov v roce 1966. Licence na make-up se rychle prodala do Hollywoodu a produkty z tehdejšího Československa během skoro 60 let dobyly již desítky zemí. V té době šlo nejen o československý, ale také evropský unikát: žádná firma v té době nenabízela takový produkt vyvíjený speciálním týmem odborníků.

Při tvorbě krycího make-upu, dodnes nejkultovnějšího produktu značky, stála kosmetička Olga Knoblochová, známá také jako Lady Dermacol. Šlo o spolupráci kosmetiček a maskérek (tedy profesionálů, kteří pracovali s produkty) a dermatologů a chemiků (tedy odborníků, kteří se starali o výrobu produktu). Od roku 2006 vyrábějí produkty v továrně v Brně.

V Česku a na Slovensku vzniklo mnoho zajímavých kosmetických značek. Refresher se postupně podívá na ty nejzajímavější z nich a kromě příběhu firmy ti přineseme také přehled produktů, které stojí za vyzkoušení. Nemohli jsme začít jinou firmou než tou, která se dostala také do hollywoodských studií. Přinášíme ti nejen příběh značky Dermacol, ale také pohled na to, kam se jejich produkty posunuly a které z nich možná stojí za tvou pozornost.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Dermacol_International (@dermacol_international)

Více o kosmetice a estetických procedurách si přečteš v této sekci článků. Produkty testujeme na vlastní kůži, mluvíme i s dermatology a estetickými chirurgy a chodíme se dívat do kosmetických salonů a na kliniky plastické chirurgie, abychom viděli zkrášlovací procedury na vlastní oči. Přinášíme ti nesponzorovaný a objektivní pohled na krásu a vše, co toto byznysové odvětví nabízí. Pokud chceš naši tvorbu podpořit, přidej se do klubu Refresher+.

Lokální, rodinná, naše

Firmě dnes šéfují Vladimír a Věra Komárovi, kteří Dermacol převzali v roce 2002. Za dvě dekády se rozšířili i mimo Evropu, v současnosti exportují do 67 zemí světa (například USA, Polsko, Saúdská Arábie, Vietnam, Čína).

Doporučeno
Vyzkoušela jsem virální náplasti na akné, které si oblíbil i Justin Bieber. Jsou satisfying videa z TikToku pravdivá? Vyzkoušela jsem virální náplasti na akné, které si oblíbil i Justin Bieber. Jsou satisfying videa z TikToku pravdivá? 18. října 2024 v 7:05

I přes stále větší počet zaměstnanců a obchodů se považují za rodinnou firmu, řekla pro Refresher brand manažerka Dermacolu Veronika Přibylová. „Když například vyvíjíme novou rtěnku, proces návrhu a výroby je velmi dlouhý. Jeho součástí je i testování či navrhování nových odstínů.“ Do těchto procesů se zapojují i ​​Komárovi, kteří podle slov Přibylové přistupují ke značce a jejím produktům jako ke svým vlastním.

Přidej se do klubu REFRESHER+
Základní
125 Kč
Účtuje se jednou za 4 týdny
31,25 Kč / Týden
Přístup k prémiovým článkům
Přístup k benefitům
Méně reklam
150 kreditů každé 4 týdny na nákup benefitů
Roční - 17 %
1 500 Kč 1 250 Kč
Účtuje se jednou za rok
24,04 Kč / Týden
Přístup k prémiovým článkům
Přístup k benefitům
Úplně bez reklam
2 000 kreditů ihned na nákup benefitů
Sdílení článků kámošům a kámoškám
Všechny možnosti předplatnéhoMám slevový kód
Dokončením souhlasím s pravidly a podmínkami portálu Refresher.
Přidej se do klubu Refresher+ již od 125 Kč 25 Kč

Co se dozvíš po odemknutí?

  • Kde vznikají nové produkty a zda se do vývoje zapojují také majitelé firmy.
  • Jak vznikl známý make-up od Dermacolu, který dokáže zakrýt akné i tetování.
  • Proč značka neprodává více produktů speciálně pro muže.
  • Které další produkty jsou od české značky zajímavé a proč.
Dočti článek již od 125 Kč 25 Kč
Máš již předplatné?
Přihlásit se
Dočíst článek
Poslat sms
Pošli SMS na 90211 s textem CLANEK 111961 a dočti tento článek.
Cena SMS za otevření článků je 89 Kč s DPH. Jak to funguje?
Odemknutí přes SMS
Tenhle článek
Poslat sms Jak to funguje?
Všechny články za měsíc
🤩 Pouze 36 Kč navíc
POSLAT SMS Jak to funguje?
Po odemčení získáš
Přístup k prémiovým článkům
Přístup k benefitům
Např.: 100 % zľava na lístok na linke Bratislava – Viedeň/Schwechat , 30 % zľava na ročné predplatné Rejoy nebo 20 % sleva na nákup v The Streets
Zobrazit všechny (9)
Domů
Sdílet
Diskuse