Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
6. května 2022 v 20:30
Čas čtení 1:14
Martin Mičuda

Brabus slaví své 45. narozeniny 15kusovou buginou Crawler za 18 milionů korun

Brabus slaví své 45. narozeniny 15kusovou buginou Crawler za 18 milionů korun
Zdroj: Brabus
TECH AUTOMOBILOVÉ NOVINKY BRABUS
Uložit Uložené

Terénní bugina je určena do těch nejnáročnějších podmínek.

Německý úpravce je známý svými extrémními výtvory, dosud však vždy šlo o modely jiných značek. U příležitosti letošních oslav 45. narozenin od založení si však Brabus připravil něco extra. Jmenuje se 900 Crawler a bude to první výtvor od Brabusu, jehož základem je vlastní šasi, které nevychází z žádného běžného sériového vozidla. Jedná se o terénní buginu, kterou tvoří výrazný červený trubicový rám z vysoce zpevněné oceli.

Na ten je nainstalována jen přední kapota ve stylu třídy G a několik menších bočních panelů karoserie, které jsou vytvořeny z karbonových vláken bez povrchového lakování. Ve spodní části karoserie jsou kevlarové prvky pro ochranu podvozkových komponentů. Dvoutunový off-road stojí na obrovských terénních pneumatikách, do kterých jsou obuty kované disky Brabus Monoblock HD. Speciální tlumiče dávají pružinám volnost v rozpětí až 16 centimetrů, světlá výška vozu je přitom 53 centimetrů.

Brabus, Crawler,
Zdroj: Brabus

Kokpit nabízí místo pro 4člennou posádku a jsou v něm speciální závodní skořepinová sedadla potažená látkou Silvertex. Ta má docílit nejen dostatečného komfortu, ale zároveň i odolat vodě, slunečnímu záření i prachovým částicím. Tvar palubní desky a displeje se inspirovaly ve třídě G, byť i zde evidujeme jednotlivé tvary v menší podobě.

Doporučeno
Toto Pagani je jako jednorožec ze staré školy. Má dvanáctiválec, 850 koní, sekvenční převodovku a extrémní aerodynamiku Toto Pagani je jako jednorožec ze staré školy. Má dvanáctiválec, 850 koní, sekvenční převodovku a extrémní aerodynamiku 27. listopadu 2023 v 14:00

Pod kapotou je předělaný benzínový osmiválec z dílny AMG. Původně 4litrový motor V8 biturbo získal kromě nových turbodmychadel, výfukového potrubí, řídící jednotky i nové ojnice a klikovou hřídel, došlo přitom ke zvýšení zdvihového objemu na 4,5 litru. Výsledný výkon je na úrovni 662 kW/900 koní, točivý moment má hodnotu až 1 250 Nm. Brabus však informuje, že z bezpečnostního hlediska je točivý moment omezen na 1 050 Nm. Extrémní bugina zvládne zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy, maximální rychlost je omezena na 160 km/h.

Brabus plánuje vytvořit jen 15 exemplářů, které předá zákazníkům během následujících tří let. Vzhledem k tomu, že jde o malosériovou výrobu, špičkovou techniku ​​a vzácné materiály, každý z vyrobených kusů bude stát minimálně 18 milionů korun.

Brabus,Crawler,Brabus,Crawler,Brabus,Crawler,Brabus,Crawler,
Zobrazit galerii
(19)
Domů
Sdílet
Diskuse