Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Tech - Auta

Brabus slaví své 45. narozeniny 15kusovou buginou Crawler za 18 milionů korun

Terénní bugina je určena do těch nejnáročnějších podmínek.

Martin Mičuda
6. květen 2022, 20:30 Čas čtení: 1:14
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Brabus slaví své 45. narozeniny 15kusovou buginou Crawler za 18 milionů korun
Zdroj: Brabus
Tech - Auta
0
Martin Mičuda
6. květen 2022, 20:30
Čas čtení: 1:14

Brabus slaví své 45. narozeniny 15kusovou buginou Crawler za 18 milionů korun

Terénní bugina je určena do těch nejnáročnějších podmínek.

Martin Mičuda
6. květen 2022, 20:30
Čas čtení: 1:14
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Brabus slaví své 45. narozeniny 15kusovou buginou Crawler za 18 milionů korun
Zdroj: Brabus
Odebírat newsletter REFRESHERu
10 nejlepších článků Refresheru, jednou za týden. Pokud tě emaily přestanou bavit, tak je kdykoli zrušíš. Zadáním emailu souhlasíš s podmínkami portálu.

Německý úpravce je známý svými extrémními výtvory, dosud však vždy šlo o modely jiných značek. U příležitosti letošních oslav 45. narozenin od založení si však Brabus připravil něco extra. Jmenuje se 900 Crawler a bude to první výtvor od Brabusu, jehož základem je vlastní šasi, které nevychází z žádného běžného sériového vozidla. Jedná se o terénní buginu, kterou tvoří výrazný červený trubicový rám z vysoce zpevněné oceli.

 

Na ten je nainstalována jen přední kapota ve stylu třídy G a několik menších bočních panelů karoserie, které jsou vytvořeny z karbonových vláken bez povrchového lakování. Ve spodní části karoserie jsou kevlarové prvky pro ochranu podvozkových komponentů. Dvoutunový off-road stojí na obrovských terénních pneumatikách, do kterých jsou obuty kované disky Brabus Monoblock HD. Speciální tlumiče dávají pružinám volnost v rozpětí až 16 centimetrů, světlá výška vozu je přitom 53 centimetrů.

 

Zdroj: Brabus

 

Kokpit nabízí místo pro 4člennou posádku a jsou v něm speciální závodní skořepinová sedadla potažená látkou Silvertex. Ta má docílit nejen dostatečného komfortu, ale zároveň i odolat vodě, slunečnímu záření i prachovým částicím. Tvar palubní desky a displeje se inspirovaly ve třídě G, byť i zde evidujeme jednotlivé tvary v menší podobě.

Pod kapotou je předělaný benzínový osmiválec z dílny AMG. Původně 4litrový motor V8 biturbo získal kromě nových turbodmychadel, výfukového potrubí, řídící jednotky i nové ojnice a klikovou hřídel, došlo přitom ke zvýšení zdvihového objemu na 4,5 litru. Výsledný výkon je na úrovni 662 kW/900 koní, točivý moment má hodnotu až 1 250 Nm. Brabus však informuje, že z bezpečnostního hlediska je točivý moment omezen na 1 050 Nm. Extrémní bugina zvládne zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy, maximální rychlost je omezena na 160 km/h.

 

Brabus plánuje vytvořit jen 15 exemplářů, které předá zákazníkům během následujících tří let. Vzhledem k tomu, že jde o malosériovou výrobu, špičkovou techniku ​​a vzácné materiály, každý z vyrobených kusů bude stát minimálně 18 milionů korun.

 

Zobrazit galerii 19
Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Zdroj: brabus.comFoto: BrabusNáhledový obrázek: Brabus
NAHORU
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější články
Nyní
24 hod
7 dní
30 dní
Více z tématu tech
více článků
Sponzorované články
více článků
Další news více news
Mohlo by tě zajímat
Přejít na úvodní stránku
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Zavřít