Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Eduard Starkbauer
14. října 2022 16:56
Čas čtení 1:00

Netflix spouští od začátku listopadu levnější předplatné s reklamami. Na hodinu streamování připadne až 5 minut reklam

Kategorie:
News
Uložit Uložené
Netflix spouští od začátku listopadu levnější předplatné s reklamami. Na hodinu streamování připadne až 5 minut reklam
Zdroj: Netflix

Diváci budou mít omezený program i kvalitu obrazu.

Netflix oznámil, že svou službu s reklamami Basic with Ads spustí již začátkem listopadu ve 12 zemích: v Austrálii, USA, Velké Británii a následně také v Kanadě, Mexiku, Brazílii, Francii, Německu, Itálii, Japonsku, Jižní Koreji a Španělsku.

Klasické americké předplatné Netflixu dnes stojí měsíčně 9,99 dolaru. Verze s reklamami bude podle The Guardianu stát 6,99 dolaru. Podobná míra slevy bude uplatněna i ve zbývajících zemích.

Anketa:
Koupíš si levnější Netflix s reklamami?
Ne. Nestojí to za to.
Ano. Každá ušetřená koruna je dobrá.
Ne. Nestojí to za to.
93 %
Ano. Každá ušetřená koruna je dobrá.
7 %

COO Netflixu Greg Peters upřesnil, že předplatitelé levnější služby nebudou mít v katalogu od 5 % do 10 % ze standardní nabídky titulů. V rámci předplatného s reklamami nebude možné ani stahovat obsah a sledovat jej offline. Uživatelé budou navíc moci streamovat Netflix pouze na jedné obrazovce najednou a kvalita obrazu bude omezena na 720p.

Netflix
Zdroj: Netflix

Reklamy na Netflixu budou trvat od 15 do 30 vteřin a nebudou se přehrávat jen před filmem či epizodou, ale i přímo během nich. Za hodinu streamingu se zobrazí 4 až 5 minut reklam, které nebude možné přeskočit. Bude však existovat omezení frekvence, aby se divákům nezobrazovaly tytéž reklamy příliš často.

Netflix věří, že levnější předplatné přiláká nové uživatele. Streamovací společnost zaznamenala v dubnu 2022 první čtvrtletní pokles předplatitelů za více než deset let a tržní hodnota společnosti se za poslední rok propadla o 65 %. Netflix tvrdí, že „stovky inzerentů na celém světě“ již zakoupily většinu nového reklamního prostoru.

Domů
Sdílet
Diskuse