„Valentino opustil konverzaci,“ vtipkuje fanoušek na Instagramu.
Mladá herečka úspěšného seriálu Euphoria poprvé září v kampani značky Louis Vuitton. Stala se tváří kabelek z kolekce LV Capucines. Kampaň na jihu Francie zachytilo duo módních fotografů Mert Alas a Marcus Piggott. Zendaya pózuje v moderní vile od architektky Eileen Gray se zářivou modrou oblohou a oceánem v pozadí. Na záběrech střídá modrou, bílou a černou kabelku Capucines. Hlavní roli stylisty získal její dlouholetý kamarád Law Roach.
„Zendaya na fotografiích pózuje s nádechem Azurového pobřeží. V sérii silných záběrů nechybí modely kabelek Capucines včetně miniverze Capucines BB. Je to její první kampaň pro LV, pózuje na terase, balkoně i na střeše. Celou kampaň doplňuje svým smyslným půvabem,“ přibližuje kampaň LV na své oficiální stránce.
LV zveřejnil na Instagramu i krátké video, kde 28letá herečka tančí a pobíhá po moderní vile v černých šatech se zlatými aplikacemi. Přitom střídá různé verze kabelky.
Herečka byla dlouho tváří italské značky Valentino, kde ukázala, že roli modelky by zvládla stejně dobře jako herectví. Fanoušci jsou z nejnovější spolupráce s LV nadšeni, ale mnozí si myslí, že jí až příliš vyretušovali tvář. „Ona nepotřebuje retuš. Proč jste to děvče tak upravili? Zendaya je tak nádherná, proč jste ji, proboha, takhle vyretušovali, už ji ani nepoznávám,“ objevily se postřehy lidí v instagramových komentářích.