Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
24. dubna 2024 v 18:03
Čas čtení 3:09
Anastázie Ungerová

Hledáme Office Support!

Hledáme Office Support!
Zdroj: REFRESHER
REFRESHER JOB CZ
Uložit Uložené

Jsi rád*a oporou? Pojď se starat o pohodu v Refresheru!

Kdo jsme?

Jsme REFRESHER, hlas moderní generace. Dokážeme článkem nastartovat kariéru nebo nový trend. Kromě lifestylových článků tvoříme hodnotné a naučné texty, představujeme lokální umělce a podnikatele, píšeme recenze, natáčíme reportáže a vytváříme spoustu dalšího obsahu, redakčně i pro naše klienty a partnery. To vše děláme formou článků i prostřednictvím sociálních sítí: Facebooku, Instagramu, TikToku, YouTube a LinkedInu. Naši cílovou skupinu tvoří převážně mladí lidé, kteří sledují aktuální dění a chtějí být zkrátka fresh. 


Proč hledáme Office Support?

Potřebujeme někoho na zkrácený úvazek, kdo se nám postará o chod officu, a někoho, kdo přivítá, usadí a pohostí každou návštěvu. Prostředí, ve kterém pracujeme je pro nás důležité a chceme se tu cítit dobře. Proto hledáme nového kolegu nebo kolegyni který*á bude pán*paní officu a bude starat o nás a o náš office.

Je pro nás důležité, aby tvá životní vize a mise byla v souladu s našimi firemními hodnotami, ty najdeš tady.👇

REFRESHER HODNOTY


Koho potřebujeme? 

Na pozici Office Support hledáme komunikativního, pozitivně nastaveného a zodpovědného člověka. Na této pozici budeš mít na starosti široké spektrum pracovních úkolů od péče o chod kanceláří, přípravy různé dokumentace až po pomoc s organizací teambuildingu. Pro člověka, který navštíví naše prostory, budeš prvním kontaktem s Refresherem, a tedy komunikace s lidmi a příjemné vystupování by měly být tvojí předností.


Co budeš dělat?

  • Budeš dohlížet, aby kolegům a ani tobě při práci nic nechybělo a všichni byli spokojeni. 
  • Budeš udržovat pořádek v office a sledovat, jestli máme dostatek všeho, co je pro naše fungování nezbytné (kancelářské pomůcky, káva, snacky..).
  • Pokud budeme mít něčeho nedostatek, tak objednáš. Tvým úkolem bude dodavatele služeb vyhledat, zajistit a komunikovat s nimi. 
  • Budeš vyřizovat kurýry a zásilky.
  • Budeš vítat a usazovat naše návštěvy.
  • Kolegové se na tebe budou moci obrátit, budou-li potřebovat pomoc. Například pomoc s objednáním dárku pro kolegu, připravit dokument, objednat hardware, rezervovat místa na večerní posezení nebo zařídit pracovní cestu pro naše kolegy. 
  • Budeš podpora pro náš People Team. Pomůžeš se sbíráním dat ve firmě a udržování pořádku v dokumentech. 
  • Až budeš vědět, že kolegům a tobě nic nechybí, tak se postaráš i o naše rostliny.
  • Náš office potřebuje péči a zútulnit. Budeme velmi rádi, budeš-li proaktivně přicházet s nápady na zlepšení ať už chodu kanceláře, nebo atmosféry na pracovišti. 
     

Jaké vlastnosti jsou důležité na této pozici?

  • Komunikativnost
  • Empatie
  • Zodpovědnost
  • Asertivita
  • Organizace
  • Upřímnost
  • Proaktivita
  • Vytrvalost a odolnost
  • Cit pro pořádek a detail
  • Všechny tyto vlastnosti budeš opravdu potřebovat. 

Požadované schopnosti a zkušenosti:

  • Předchozí zkušenosti z oblasti office managementu jsou výhodou.
  • Měl*a bys být dobře zorganizovaný člověk v rámci svého času, kalendáře i ostatních pracovních procesů.
  • Umíš výborně komunikovat. Na této pozici je to klíčová dovednost, protože budeš představovat první kontakt v prostorách Refresheru.
  • Máš zvládnuté fungování s Google workspace nástroji a Slackem (nebo s jinými firemními nástroji).
  • Jelikož budeš mít na starosti více úkolů najednou, tak jistá míra flexibility bude potřeba.
  • Očekáváme schopnost „nasát“ firmu, hledáme někoho, kdo bude fit do naší stávající kultury.

Co ti nabízíme?

  • Svobodu a důvěru. Ne automaticky a ne hned, ale pokud se staneš součástí našeho týmu a budeš se rychle učit věci, které nám fungují, rychleji dostaneš prostor pracovat na svých nápadech. Co dále:
  • Komunikace online a využívání různých inovativních nástrojů.
  • Fajn kolektiv, uvolněnou atmosféru a kolegy, které práce baví.
  • Prostor na růst, vyjádření názoru.
  • Vstupy na festivaly, lístky do kina a slevy na oblečení.
  • Různé benefity pro zaměstnance jako například permanentka do moderního fitness centra v centru Prahy, otevřené články na REFRESHER+.
  • Dog friendly office v Praze 7.  

Na jaký úvazek tě potřebujeme? 

Spolupráce je na částečný úvazek (přibližně 40 - 50 hodin měsíčně). Jsme otevřeni se o rozsahu spolupráce pobavit a nastavit společně dle potřeb. 

Místo práce

Praha

Plat

Ohodnocení nastavíme hodinově od 150 Kč/hod. Odměna se bude odvíjet od tvých zkušeností a schopností se co nejrychleji začlenit do teamu, naučit se, jak věci fungují a dělat je včas a kvalitně.


Odkdy tě potřebujeme?

Co nejdříve, dle dohody.


Zaujala tě tato nabídka a chtěl bys u nás pracovat?

1.BIO: napiš nám o sobě krátké bio: povaha, cíle, zájmy, co tě baví, případně co děláš, když nepracuješ.

2. PRACOVNÍ ZKUŠENOSTI: pověz nám o svých (relevantních) pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil*a. Přilož i seznam předchozích prací, životopis ve strukturované podobě a pokud máš, tak i portfolio.

3. PROČ TY A PROČ U NÁS: napiš, proč chceš dělat právě v Refresheru, co jsou tvé silné stránky a co chceš přinést do Refresheru.

4. SOCKY: pokud se nebojíš, tak přihoď link na svůj Instagram, LinkedIn nebo YouTube účet!

5. KDY BYS MOHL*A NASTOUPIT?

6. OTÁZKY: pokud máš jakékoliv dotazy, doplň je do mailu.


 

Celé to sepiš a pošli ve formátu PDF na [email protected] s předmětem #OFFICECZ. Tykej, piš maximálně upřímně a otevřeně.

Výběrové řízení je otevřeno až do odvolání.

Domů
Sdílet
Diskuse