Jsi rád*a oporou? Pojď se starat o pohodu v Refresheru!
Kdo jsme?
Jsme REFRESHER, hlas moderní generace. Dokážeme článkem nastartovat kariéru nebo nový trend. Kromě lifestylových článků tvoříme hodnotné a naučné texty, představujeme lokální umělce a podnikatele, píšeme recenze, natáčíme reportáže a vytváříme spoustu dalšího obsahu, redakčně i pro naše klienty a partnery. To vše děláme formou článků i prostřednictvím sociálních sítí: Facebooku, Instagramu, TikToku, YouTube a LinkedInu. Naši cílovou skupinu tvoří převážně mladí lidé, kteří sledují aktuální dění a chtějí být zkrátka fresh.
Proč hledáme Office Support?
Potřebujeme někoho na zkrácený úvazek, kdo se nám postará o chod officu, a někoho, kdo přivítá, usadí a pohostí každou návštěvu. Prostředí, ve kterém pracujeme je pro nás důležité a chceme se tu cítit dobře. Proto hledáme nového kolegu nebo kolegyni který*á bude pán*paní officu a bude starat o nás a o náš office.
Je pro nás důležité, aby tvá životní vize a mise byla v souladu s našimi firemními hodnotami, ty najdeš tady.👇
Koho potřebujeme?
Na pozici Office Support hledáme komunikativního, pozitivně nastaveného a zodpovědného člověka. Na této pozici budeš mít na starosti široké spektrum pracovních úkolů od péče o chod kanceláří, přípravy různé dokumentace až po pomoc s organizací teambuildingu. Pro člověka, který navštíví naše prostory, budeš prvním kontaktem s Refresherem, a tedy komunikace s lidmi a příjemné vystupování by měly být tvojí předností.
Co budeš dělat?
- Budeš dohlížet, aby kolegům a ani tobě při práci nic nechybělo a všichni byli spokojeni.
- Budeš udržovat pořádek v office a sledovat, jestli máme dostatek všeho, co je pro naše fungování nezbytné (kancelářské pomůcky, káva, snacky..).
- Pokud budeme mít něčeho nedostatek, tak objednáš. Tvým úkolem bude dodavatele služeb vyhledat, zajistit a komunikovat s nimi.
- Budeš vyřizovat kurýry a zásilky.
- Budeš vítat a usazovat naše návštěvy.
- Kolegové se na tebe budou moci obrátit, budou-li potřebovat pomoc. Například pomoc s objednáním dárku pro kolegu, připravit dokument, objednat hardware, rezervovat místa na večerní posezení nebo zařídit pracovní cestu pro naše kolegy.
- Budeš podpora pro náš People Team. Pomůžeš se sbíráním dat ve firmě a udržování pořádku v dokumentech.
- Až budeš vědět, že kolegům a tobě nic nechybí, tak se postaráš i o naše rostliny.
- Náš office potřebuje péči a zútulnit. Budeme velmi rádi, budeš-li proaktivně přicházet s nápady na zlepšení ať už chodu kanceláře, nebo atmosféry na pracovišti.
Jaké vlastnosti jsou důležité na této pozici?
- Komunikativnost
- Empatie
- Zodpovědnost
- Asertivita
- Organizace
- Upřímnost
- Proaktivita
- Vytrvalost a odolnost
- Cit pro pořádek a detail
- Všechny tyto vlastnosti budeš opravdu potřebovat.
Požadované schopnosti a zkušenosti:
- Předchozí zkušenosti z oblasti office managementu jsou výhodou.
- Měl*a bys být dobře zorganizovaný člověk v rámci svého času, kalendáře i ostatních pracovních procesů.
- Umíš výborně komunikovat. Na této pozici je to klíčová dovednost, protože budeš představovat první kontakt v prostorách Refresheru.
- Máš zvládnuté fungování s Google workspace nástroji a Slackem (nebo s jinými firemními nástroji).
- Jelikož budeš mít na starosti více úkolů najednou, tak jistá míra flexibility bude potřeba.
- Očekáváme schopnost „nasát“ firmu, hledáme někoho, kdo bude fit do naší stávající kultury.
Co ti nabízíme?
- Svobodu a důvěru. Ne automaticky a ne hned, ale pokud se staneš součástí našeho týmu a budeš se rychle učit věci, které nám fungují, rychleji dostaneš prostor pracovat na svých nápadech. Co dále:
- Komunikace online a využívání různých inovativních nástrojů.
- Fajn kolektiv, uvolněnou atmosféru a kolegy, které práce baví.
- Prostor na růst, vyjádření názoru.
- Vstupy na festivaly, lístky do kina a slevy na oblečení.
- Různé benefity pro zaměstnance jako například permanentka do moderního fitness centra v centru Prahy, otevřené články na REFRESHER+.
- Dog friendly office v Praze 7.
Na jaký úvazek tě potřebujeme?
Spolupráce je na částečný úvazek (přibližně 40 - 50 hodin měsíčně). Jsme otevřeni se o rozsahu spolupráce pobavit a nastavit společně dle potřeb.
Místo práce
Praha
Plat
Ohodnocení nastavíme hodinově od 150 Kč/hod. Odměna se bude odvíjet od tvých zkušeností a schopností se co nejrychleji začlenit do teamu, naučit se, jak věci fungují a dělat je včas a kvalitně.
Odkdy tě potřebujeme?
Co nejdříve, dle dohody.
Zaujala tě tato nabídka a chtěl bys u nás pracovat?
1.BIO: napiš nám o sobě krátké bio: povaha, cíle, zájmy, co tě baví, případně co děláš, když nepracuješ.
2. PRACOVNÍ ZKUŠENOSTI: pověz nám o svých (relevantních) pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil*a. Přilož i seznam předchozích prací, životopis ve strukturované podobě a pokud máš, tak i portfolio.
3. PROČ TY A PROČ U NÁS: napiš, proč chceš dělat právě v Refresheru, co jsou tvé silné stránky a co chceš přinést do Refresheru.
4. SOCKY: pokud se nebojíš, tak přihoď link na svůj Instagram, LinkedIn nebo YouTube účet!
5. KDY BYS MOHL*A NASTOUPIT?
6. OTÁZKY: pokud máš jakékoliv dotazy, doplň je do mailu.
Celé to sepiš a pošli ve formátu PDF na [email protected] s předmětem #OFFICECZ. Tykej, piš maximálně upřímně a otevřeně.
Výběrové řízení je otevřeno až do odvolání.