Máš zkušenosti s tvorbou na sociální sítě? Přines je k nám!
Kdo jsme?
Jsme REFRESHER, hlas moderní generace. Kromě vtipných a jednoduchých článků tvoříme i hodnotné a naučné texty, představujeme lokální hudebníky, podnikatele a jiné šikovné lidi, píšeme recenze, natáčíme reportáže a různá videa.
Tvoříme vlastní redakční obsah, ale vytváříme kreativní řešení i pro naše klienty a partnery. Toto vše děláme nejen formou článků, ale i prostřednictvím sociálních sítí: Facebook, Instagram, TikTok ale také YouTube. Všechny tyto komunikační kanály tvoří jeden ekosystém, který se navzájem propojuje, a tím vytváříme pro naše publikum komplexní zážitek.
Koho hledáme a proč?
Do týmu hledáme kreativního člověka, který rozumí sociálním sítím nejen na uživatelské úrovni, ale také kreativním strategickým aspektům a umí rozpoznat trendy ještě dokud jsou fresh! Hledáme Content Creatora, který bude vytvářet klientský obsah pro naše sociální sítě.
Je pro nás důležité, aby tvá životní vize a mise byla v souladu s našimi firemními hodnotami, ty najdeš tady.👇
Co budeš dělat?
- Budeš součástí týmu, který se stará o digitální kampaně pro naše klienty a partnery.
- Budeš vytvářet obsah na naše sociální sítě: na Instagram, TikTok, Facebook a YouTube.
- Obsah budeš realizovat na základě nápadů a vymyšlených kreativ, na kterých se budeš podílet společně s celým týmem.
- Vytvářet budeš jednodušší, ale i náročnější výstupy od vizuálu po copy.
- Co se týká těch jednodušších výstupů, tak budeš mít k dispozici interní nástroje pro jejich přípravu.
- U náročnějších výstupů bys sis měl*a umět i vše esteticky nafotit, připravit scénář a natočit (ať už jde o produkt nebo tvé kolegy). Obsah bude tvořený na naše sociální sítě.
- Výstupy by sis měl*a umět i sám sestříhat a umět využít programy jako například Figma, Kapwing, CapCut a Adobe Creative Cloud.
- Nebudeš na to sám, budeš mít podporu parťáka na stejné pozici a nadřízené na pozici Head of Creative & Agency CZ. Budeš taky spolupracovat s grafikem, videoprodukcí a s ostatními kolegy.
- Budeš se účastnit zajímavých akcí a koncertů a točit kreativní reels a stories. Zkrátka kreativitu musíš mít v srdci!
Jaké jsou důležité charakteristiky na této pozici?
- Kreativita. Na úrovni nápadů a v realizaci samotných projektů.
- Komunikativnost. Dobrá komunikace je základ, který od tebe očekáváme. Taky se nebojíš dát kolegům zpětnou vazbu a i ty si brát k srdci rozvíjející zpětnou vazbu od svých kolegů.
- Nestydíš se. Nebojíš se vystupovat na videích, nebojíš se dělat ankety s lidmi v ulicích, nebo udělat krátký rozhovor s přední celebritou.
- Upřímnost. Když nastane problém, nebojíš se ho říct a rovnou navrhnout řešení a nebo si říct o pomoc.
- Flexibilita. Každý den je jiný a tvoje práce bude velmi dynamická. V jeden den tě pošleme z officu na akci do centra Prahy, druhý den ke klientovi natočit reels na Instagram a třetí den můžeš jen sedět v kanceláři a vše z předešlých dní editovat.
- Proaktivita. V teamu potřebujeme lidi, kterým opravdu záleží na záleží na Refresheru a na vztahu s klienty. Jedním okem děláš klientském zadání, druhým sleduješ nové trendy.
- Samostatnost. Na začátku tě vše naučíme a budeš v nás mít velkou podporu a oporu. Po nějaké době už budeme počítat s tvou samostatností.
- Time Management. Meetingy začínáme v době plánované v kalendáři. Tvá práce velmi úzce souvisí s dalšími činnostmi na jiných oddělení, a proto se snažíme být co nejpřesnější. Navíc na výsledky tvé práce nečeká pouze team, ale i naši klienti a partneři. Pokud ale přece jen nestíháš (ani my nežijeme v ideálním světě), dáš vědět předem.
- Gramatika. Budeš hodně pracovat s psaným textem, takže dobrá gramatika se ti bude hodit.
- Vytrvalost a odolnost. Úkoly se hrnou a všichni čekají na výstupy. Umíš si zachovat chladnou hlavu.
- Všechny tyto vlastnosti budeš opravdu potřebovat
Požadované schopnosti a zkušenosti:
- Máš přehled a orientuješ se v různých formátech na různých platformách a sociálních sítích (Instagram, TikTok, Facebook, ...).
- Pracovní zkušenost na pozicích jako Social Media Executive/Specialist/Manager nebo na jiné kreativní pozici. Tato pozice je pro tebe ideální krok vpřed.
- Pracovní zkušenost se správou sociálních sítí firem nebo influencerů.
- Umíš pracovat v programech jako je Figma, Kapwing, CapCut, Later, Adobe balíčku a nebo jiných programech na úpravu videí.
Co ti nabízíme?
- Práci na zajímavých zadáních lokálních i globálních značek.
- Flexibilní pracovní prostředí (office, homeoffice).
- Spoustu komunikace online a využívání různých inovativních nástrojů.
- Kolegy, které práce také baví.
- Dog friendly office na Praze 7
- Prostor na růst, vyjádření názoru a vliv na směřování projektů a samotné firmy.
- Různé benefity jako předplatné REFRESHER+, lístky a vstupenky na kulturní akce, členství v posilovně u našich partnerů, slevy na oblečení a doplňky ve Footshopu, podporu vzdělávání a mnoho dalšího!
Jak moc tě potřebujeme?
Fulltime
Místo práce
Praha
Kolik si vyděláš?
Tvá odměna se bude pohybovat od 38.000 CZK.
Odměna se bude odvíjet od tvých zkušeností a schopností se co nejrychleji začlenit do teamu, naučit se, jak věci fungují, a dělat je včas a kvalitně.
Od kdy tě potřebujeme?
Co nejdříve, dle dohody.
Zaujala tě tato nabídka a chtěl*a bys u nás pracovat?
1. BIO: Řekni nám o svých (relevantních) pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil*a. Co jsi vystudoval*a a co tě baví. Klidně se rozepiš nebo jen uveď klíčová slova. Co děláš, když nepracuješ. Co jsou tvé silné stránky a co nám můžeš přinést.
2. ŽIVOTOPIS: Přilož seznam předchozích prací, životopis ve strukturované podobě.
3. PORTFOLIO: Pokud máš, tak přilož i portfolio. Pokud si nějaké sociální sítě spravoval*a, tak rozhodně pošli také!
4. SOCKY: Pokud se nebojíš, tak přihoď link na svůj Instagram, LinkedIn nebo YouTube účet!
5. PROČ TY A PROČ U NÁS: Napiš, proč chceš dělat právě v Refresheru.
6. NÁSTUP: Kdy bys mohl*a nastoupit?
7. ZADÁNÍ: Napiš tři účty, které by mohl brát Refresher jako inspiraci. Udělej velmi rychlou analýzu našeho Instagramu a napiš tři věci, které si myslíš, že děláme dobře, a tři věci, které děláme ne až tak dobře a proč. Pošli tři trendy, kterých máš teď plný TikTok nebo Instagram.
8. OTÁZKY: Pokud máš jakékoliv dotazy, doplň je do mailu.
Celé to sepiš a pošli ve formátu PDF na [email protected] s předmětem #CONTENTCREATOR. Tykej, piš maximálně upřímně a otevřeně.
Výběrové řízení je otevřeno až do odvolání.