Reality show Love is Blind, kterou uvádí Netflix, si získala srdce diváků po celém světě. Jestli i to tvoje, utíkej do Lidlu.
Show Love is Blind hledá odpověď na otázku: Je láska opravdu slepá? Účastníci se snaží najít životního partnera prostřednictvím rozhovorů, aniž by se jedinkrát spatřili. Pokud patříš mezi ty, kdo se u obrazovky nervují, jestli jejich favorité budou na konci série tvořit pár, naplánuj si návštěvu Lidlu. Od 21. listopadu najdeš v prodejnách mikiny, kalhoty, diáře a další produkty inspirované touto show.
Merch pro všechny, kdo „milují lásku“
Love is Blind je úspěšná reality show, kterou poprvé uvedla streamovací platforma Netflix v roce 2020. Její koncept, který spojuje prvky sociálního experimentu a hledání pravé lásky, rychle dosáhl celosvětové popularity. Účastníci spolu komunikují prostřednictvím sérií rozhovorů ve speciálních „buňkách“, aniž by se vzájemně viděli. Díky své originalitě si show získala loajální fanoušky nejen po celém světě, ale i v České republice.
Obchodní řetězec Lidl se rozhodl potěšit všechny fanoušky Love is Blind a připravil pro ně exkluzivní kolekci inspirovanou právě tímto pořadem. Od 21. listopadu si mohou zákazníci pořídit stylové mikiny, pohodlné tepláky, elegantní zápisníky nebo ikonické skleničky na víno, vše v charakteristických barvách zlaté a fialové. Skleničky navíc představují přesnou repliku těch, které se objevily v show, a tak se stávají ideálním doplňkem pro každého, kdo chce kousek atmosféry Love is Blind přenést do svého každodenního života.
„Tato speciální kolekce přináší kousek Love is Blind do každodenního života našich zákazníků a umožňuje jim vyjádřit svou lásku k této oblíbené show,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.