Cestovní kancelář TUI chce v příštím roce nabídnout přímé lety z Prahy, Brna i Ostravy. Plánuje také rozšířit své pobočky po Česku a zdvojnásobit počet klientů.
TUI Group se sídlem v Německu má na příští léto velké plány. Letos cestovní kancelář otevřela kamenné prodejny v Praze, Brně i Ostravě. Do příštího léta jich plánuje otevřít dalších šest. „Naším cílem je mít deset vlastních prodejních míst se 60 zaměstnanci. Rádi bychom, aby TUI měla v létě 2025 na dovolené 100 000 rekreantů z České republiky,“ sdělil generální ředitel kanceláře pro Česko a Polsko Marcin Dymnicki.
Cestovní kancelář nabízí zájezdy přes web TUI.cz, mobilní aplikace a také prostřednictvím sítě více než 300 partnerských cestovních agentur a online agentů. Nabídky zájezdů na příští rok už jsou otevřené a v Česku se mezi nejoblíbenější destinace řadí Antalya, Mallorka a Kréta. Klienti mají možnost se na destinace dostat přímými lety s partnerskými aerolinkami s odlety z Prahy, Brna a Ostravy. Pro letošní zimu jsou nejoblíbenějšími destinacemi Turecká riviéra, Hurghada, Marsa Alam a Kanárské ostrovy.
„V uplynulém roce jsme dokázali na českém trhu dosáhnout čísla 50 000 spokojených rekreantů, kteří za odpočinkem a relaxací navštívili ty nejžádanější turistické destinace,“ řekl Dymnicki. V příštím roce chce TUI počet klientů zdvojnásobit. Cestovní kancelář nabízí také dovolenkové balíčky s odlety z Německa a Rakouska. Kromě toho ale také nabízí ubytování v destinacích jako je Chorvatsko nebo Itálie, kam se klienti rozhodnou jet vlastním vozem.
S TUI je možnost vycestovat i do horských oblastí jako je Rakousko a Jižní Tyrolsko. Ve své nabídce má i zájezdy do vzdálených destinací jako je Karibik nebo Indický oceán.